IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
C.H.M. LAAT
16/08-10:13
Heeft iemand van jullie al de nieuwste lipsticks van dior geprobeerd die transferproof zijn
Lees meer
C.H.M. LAAT
14/08-17:08
Gebruikt iemand hier de zonnecreme van drunk elephant en is deze fijn?
Lees meer
C.H.M. LAAT
13/08-11:30
Zijn de huda beauty oogschaduw paletten ook fijn en zijn dit aanraders
Lees meer
C.H.M. LAAT
13/08-07:29
Wat zijn fijne oogschaduw paletten? Is die nieuwe van Nara fijn
Lees meer
Lina_Z
13/08-06:16
Goedemorgen, ik gebruik al jaren de scrub van Lancaster. Ook voor mijn gezicht. Hij is helaas niet meer verkrijgbaar bij Douglas of ici Paris. Alleen nog bij wat onbekende webshops. Wie kent er een vergelijkbare scrub? Met een fijne korrel. Ik heb een gevoelige huid.
Lees meer
Ine van Belzen
12/08-06:07
Hoi, ik heb last van splijtende vingernagels- vertikale scheurtjes. Ja, leuk hรจ, mankementjes als je ouder wordt ;-( Ik gebruik hier Herome nagelverharder voor maar ik krijg hier erg droge nagelriemen van. Ik smeer mijn handen en nagels in met handcrรจme dus daar ligt het niet aan. Weten jullie een goede nagelverharder die niet uitdroogt?
Lees meer
Lina_Z
11/08-18:09
Hoi iedereen, wie weet naar welk adres je je tweezerman pincet kan sturen om hem te laten slijpen? Heeft iemand hier recent ervaring mee? En moet je het aankoopbewijs meesturen?
Lees meer
Anja
10/08-16:51
Wie weet er een lekkere bodylotion voor de droge huid.
Lees meer