IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
M Wienholds
08/20-13:05
wie weet een goed bruin zonder zon......niet die oranje wordt of vlekken gewoon een mooie met een lichtbruine kleur ik lees zoveel over dove of oreal ik zal niet weten welke mooi is hoop op antwoord
Lees meer
r. noppen
08/19-20:26
Is de dior lip olie echt de hype waard ? Ziet het overal voorbijkomen ! Maar best prijzig maar hoor dat het echt super verzorgend is
Lees meer
Corina Kesteren
08/19-18:33
Een foundation dat goed dekt en niet in de porien gaat zitten(wat porien er kleiner uit laten zien) t liefst matte en dat de puisten dekt. Welke??
Lees meer
P.M. LEIBBRAND
08/19-10:08
mijn giftcard werkt niet, hoe los ik dit op ( wanneer ik kijk wat er op staat, staat er genoeg op)
Lees meer
Danielle.
08/18-18:40
Hey lieve leden, wat wordt er precies bedoeld met Events hier op de community? Kan je hier aan meedoen? Wie heeft dat ooit gedaan? :)
Lees meer
C.H.M. LAAT
08/18-12:36
Ze hebben de nieuwe dior forever transferproof lipsticks bij de bijenkorf hier in Eindhoven zal bij de andere dan ook wel zijn.
Lees meer
Danielle.
08/18-11:10
Ik vraag me altijd af hoe je kan weten of een product echt of nep is? Waar kijken jullie dan naar? Ben wel benieuwd… 😊
Lees meer
Chaalisa van Rijswijk
08/18-10:38
hoeveel samples zou je mogen mee krijgen als je het zou vragen in de winkel? ik vroeg me dat altijd al af, omdat ik mensen vaak zie die dan heel wat samples hebben liggen.
Lees meer