IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
Ine van Belzen
22/08-15:17
Ik wilde een post maken over een parfum sample en ik kan deze post niet terugvinden. Gebeurt dat bij jullie ook wel eens? En een foto erbij zetten lukt zowiezo niet. Ik ga het nog eens proberen.
Lees meer
Ine van Belzen
22/08-11:23
Ik ben nu een vegan balm aan het uitproberen en ben aangenaam verrast! Ik zal hier later een review over plaatsen. Nu is mijn vraag: gebruiken jullie ook vegan produkten en zo ja welke? en bevallen ze jullie?
Lees meer
Mmecologne ๐ŸŒด
21/08-08:08 (bewerkt)
Wat zijn fijne maskers voor de gevoelige huid.
Lees meer
C.H.M. LAAT
21/08-07:11
Wat zijn fijne reinigingsborstels voor het gezicht. Voor de gevoelige huid
Lees meer
M Wienholds
20/08-13:05
wie weet een goed bruin zonder zon......niet die oranje wordt of vlekken gewoon een mooie met een lichtbruine kleur ik lees zoveel over dove of oreal ik zal niet weten welke mooi is hoop op antwoord
Lees meer
r. noppen
19/08-20:26
Is de dior lip olie echt de hype waard ? Ziet het overal voorbijkomen ! Maar best prijzig maar hoor dat het echt super verzorgend is
Lees meer
Corina Kesteren
19/08-18:33
Een foundation dat goed dekt en niet in de porien gaat zitten(wat porien er kleiner uit laten zien) t liefst matte en dat de puisten dekt. Welke??
Lees meer
P.M. LEIBBRAND
19/08-10:08
mijn giftcard werkt niet, hoe los ik dit op ( wanneer ik kijk wat er op staat, staat er genoeg op)
Lees meer