IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Ine van Belzen
25/08-07:22 (bewerkt)
Ik heb af en toe last van een koortslip. Ik twijfel altijd of ik het blaasje zal camoufleren met make-up ( of dat goed is ?) of gewoon met Zovirax insmeren en verder niets doen. Als ik het "naturel" laat heb ik altijd het idee dat iedereen er naar kijkt😳 en dat ik minimaal 5 dagen voor joker loop. Ik hoop dat jullie hier er geen last van hebben maar als je er ook last van hebt, hoe pak je dat aan?
Lees meer
Pinkelotje
24/08-19:13 (bewerkt)
Ben op zoek naar een betaalbare en lekker geurende huisparfum. Iemand tips en ervaringen?
Lees meer
Pinkelotje
24/08-18:52 (bewerkt)
Bij een bestelling het proefje van Gucci Flora Gorgeous Jasmine gekregen. Wat n heerlijk luchtje is dit, zoet bloemig en frus niet op een overdreven manier maar juist subtiel. Ik ben niet handig in dit soort dingen maar plaats toch mijn 1e review in de hoop kans te maken op de 50ml.
Lees meer
Saskia Verenjans
24/08-18:33
Cadeaucard
Lees meer
Ine van Belzen
24/08-13:01
Ik heb voor het eerst een review voor een produkt gemaakt (Philosophy rehab in a jar) Het review is goedgekeurd en ik kreeg er punten voor. Nu kan ik mijn review hier niet terugvinden. Heb ik iets verkeerd gedaan of worden niet alle reviews geplaatst?
Lees meer
C.H.M. LAAT
24/08-09:43
Zijn de oogschaduw paletten van Kylie cosmetics mooi en goed gepigmenteerd
Lees meer
Anja
23/08-19:08
Gebruiken jullie weleens mannen producten? Ik gebruik scheerschuim voor mannen. Van al die vrouwen scheerschuims krijg ik uitslag en bultjes.
Lees meer
Anja
23/08-15:00
Wie weet er een goede litteken creme.
Lees meer