IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Margriet Wolf
24/10-09:54
Ik heb blond haar en blauwe ogen en een lichte huid. Welk eyeshadow pallet van Huda beauty adviseren jullie mij? Brown obsession chocolate of een andere? Alvast dank!
Lees meer
C.H.M. LAAT
22/10-18:20
Welke oogschaduw palette van huda beauty is aan te raden? En welke van anastasia beverly hills
Lees meer
C.H.M. LAAT
22/10-11:51
Wat zijn goede oogschaduw paletten? Wat zijn aanraders prijs maakt niet uit als het maar goed werkt
Lees meer
Roosmarijn Groot
21/10-20:41
Heeft iemand tips voor een droge huid en littekens minder te maken in me skincare ?
Lees meer
M.K.M.M. CAMP
21/10-14:08
ik heb een beauty member voucher, hoe kan ik deze inleveren via de website bij mijn bestelling
Lees meer
Wouter Willemyns
15/10-16:55
Ik zoek de body lotion brown 51 (exotic flowers en saffron). Op de website is deze niet meer voorradig. Ook wanneer ik op winkelvoorraad klik komt er geen filiaal dat deze nog op voorraad heeft. Is er nog een andere mogelijkheid om erachter te komen of deze nog ergens leverbaar is ?
Lees meer
Antoinet Doomernik
15/10-12:09
Hoi Ik heb een gift kaart met 75 euro 8 2 2019 kan Ik die inleveren
Lees meer
R.vanleeuwen
13/10-20:30
Hoi hoi weet iemand een kruidige dames geur het tegenwoordig zo heel zoet allemaal ?
Lees meer