IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
Frouk Ekhart
11/09-10:04
Ik heb via de QR-code ICI PARIS XL app gedownload maar maar geen 250 punten ontvangen.
Lees meer
MMLP WIJNEN
11/07-19:57
Hรฉ, ben al heel lang opzoek naar een fijne lipstick die niet afgeeft onder de mondkapjes. Heb al goedkopere varianten geprobeerd naar die zijn zooo slecht. Normaal gesproken ben ik fan van de lipstick van estee lauder .. Iemand tips van de betere merken? X
Lees meer
Kristina
11/05-12:29
Hi weet iemand een goede anti anging serum ?
Lees meer
I.
11/04-14:36
Hoi, ik ben op zoek naar een nieuw lekker luchtje, heeft iemand tips? Luchtjes waarvan ik houd zijn onder andere: La vie est belle, one Million, Alien
Lees meer
WILMA SALDEN
11/03-15:39
Hoe kan ik mijn opgespaarde punten zien en hoe kan ik deze verzilveren
Lees meer
Sara
11/03-14:29 (bewerkt)
Hi dames, ik ben afgelopen week jarig geweest maar heb geen voucher #โ‚ฌ5 gekregen wat je normaal wel krijgt.. weet iemand wat k moet doen?
Lees meer
Marit stronkhorst
10/28-20:00
Wat is de beste handcreme voor extreem droge handen met sneetjes? Eentje die niet een te vette laag achterlaat
Lees meer
Neha Gokoel
10/26-18:47
sinds mijn zwangerschap heb ik last van onzuiverheden. Heb clarins producten gebruikt maar dit heeft het alleen maar erger gemaakt . Kan iemand me helpen voor een goed product voor zwangerschap puistjes . Het liefst ook een product met snelle resultaten
Lees meer