IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
I.S.T.
26/11-09:34
Welke mascara raden jullie aan. Ik wil graag lange volle wimpers maar geen waterproof of die de wimpers heel hard maken.
Lees meer
Linda
26/11-06:54
En bijna weekend en black friday ๐ŸŽŠSinterklaas en kerst ๐ŸŽ…๐Ÿป Op weg naar de feestdagen ๐ŸŽ„de aanbiedingen is een mooi begin van de feestmaal die we tegemoet gaan๐Ÿฅฐ
Lees meer
Anne
23/11-16:22
Wat vinden jullie de beste cadeaus (man/vrouw) om te geven deze kerst/sinterklaas?
Lees meer
robina Sins
23/11-14:00
Hallo Ik zou deze kleur foundation BE CREATIVE MAKE UP WONDER WEAR High coverage foundation kleur 4 medium - tan neutral In URBAN DECAY STAY NAKED Weightless liquid foundation Welke kleur nummer moet ik hebben daarvan ?
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
23/11-13:31
Lieve beautylovers, wij zijn benieuwd... Wat vinden jullie van onze BLACK FRIDAY dagdeals? #Asking for a beauty friend ๐Ÿ˜‡
Lees meer
Ellen
22/11-08:00
Hi, kan iemand een goede vloeibare eyeliner adviseren? Ik ben niet heel erg ervaren.
Lees meer
Ellen
22/11-07:51
Goedemorgen, ik heb gisteren de concealer Bye Bye under eye van it cosmetics gekocht kleur medium op advies van de medewerkster maar ik gebruik de cc Cream van it cosmetics kleur light. Is het eigenlijk niet vreemd om een donkerdere concealer te hebben dan de cc Cream?
Lees meer
C.H.M. LAAT
21/11-05:54
Wat zijn lekkere geuren voor vrouwen die lang blijven hangen
Lees meer