IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
Jennifer
09/12-15:58
Ik zou graag producten willen testen voor ICI Paris weet iemand hoe ik mij hiervoor kan aanmelden?
Lees meer
Angela
06/12-20:19
Heeft iemand een goede aanrader voor een krachtige retinol serum? Ik wil niet eentje uitgeven aan 60 euro retinol serum tenzij het product echt goed is.
Lees meer
Jasmijn
06/12-17:30
Ik ben op zoek naar een kerstcadeau voor mijn schoonmoeder. Ze is in de 80, ze is gek op White musk van Alssya Ashley ( geloof ik )maar dat heeft ze nog, ook de bodylotion. Ze gebruikt geen make- up, cremes vindt ze onzin. Weten jullie iets wat ik zou kunnen kopen?
Lees meer
R.vanleeuwen
06/12-08:08
Wat raden jullie aan , ik wil graag wat leuks voor mijn oma van 90 jaar , een leuke geschenk verpakking ofz , iets lichts bloemig .In iedere geval geen zware geuren . Kom maar op met de tips .๐Ÿ˜Šal vast bedankt .
Lees meer
Jacqueline van den Wijngaard
04/12-20:52
Ik heb 30-11 parfum besteld en betaald echter nog niets ontvangen bij de bestelling staat ook geen track en trace code hoe nu verder?
Lees meer
Anja
02/12-15:48
Ik zoek een geurtje die een beetje te vergelijken is met Poudree van Narsico Rodriguez. Heeft iemand tip?
Lees meer
Eveline van Prooijen
01/12-18:42
Ik heb een bestelling gedaan en geld is afgeschreven maar krijg helemaal geen bevestiging en staat ook niet als aankoop in mijn app. Krijg een beetje het gevoel dat ik slachtoffer ben van phishing. Gr. Eveline
Lees meer
E Zuidbroek
01/12-15:04
Net voor โ‚ฌ275 aan luchtjes gekocht. Ik kreeg er zelfs geen klein testertje bij cadeau. Volgende keer weer naar de concurrent, die is scheuteriger.๐Ÿ˜ฃ
Lees meer