IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
vanessa michielsen
15/12-09:47
Goedemorgen , Ik ben op zoek naar een goed zwarte mascara die niet hard word en klontert en die in de avond ook gemakkelijk te verwijderen is . ik heb een tijd nu een mascara bourjois gebruikt die niet waterproof was en toch amper verwijderbaar is ... dus gevolg afgebroken wimpers..... hebben jullie tips ?? bedankt alvast !! Groetjes Vanessa
Lees meer
C.H.M. LAAT
14/12-17:28
Is het oogschaduw palette prim rose van abh een aanrader?
Lees meer
Jennifer
14/12-09:36
Hoi, ik ben op zoek naar een goede bb of cc cream, dekkend maar wel natuurlijk oogt. Iemand tips?
Lees meer
Marita
12/12-11:19
Goedemiddag, Weet iemand waar ik de sunset powder van Chanel nog kan verkrijgen? Kan het online niet meer bestellen. Of is er van chanel wat erop lijkt? Alvast bedankt!
Lees meer
R VERBEEK
11/12-18:25
Huda is niet bij elke IciParisxl winkel te koop, kijk bij winkelvoorraad.
Lees meer
Ellen
10/12-07:45
Wie heeft er een tip om een strakke eyeliner te zetten. Mijn eyeliner is steeds zo hobbelig.
Lees meer
Jennifer
09/12-15:58
Ik zou graag producten willen testen voor ICI Paris weet iemand hoe ik mij hiervoor kan aanmelden?
Lees meer
Angela
06/12-20:19
Heeft iemand een goede aanrader voor een krachtige retinol serum? Ik wil niet eentje uitgeven aan 60 euro retinol serum tenzij het product echt goed is.
Lees meer