IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
M Wienholds
06/09-08:14
ik heb best gevoelige ogen en beetje branderig wie weet een goede reiniging voor me ogen ik heb gewone en waterproof mascara graag tips en welke winkel ik het kan kopen
Lees meer
Anja
05/09-14:13
Soms heb ik onder mijn nagels een soort van aanslag (ik rook niet). Beetje lastig te omschrijven misschien, maar soms oogt het een beetje gelig. Ik zit weleens in een badje van citroensap, maar werkt toch niet helemaal. Weet iemand een tip om het wat witter te maken.
Lees meer
Ine van Belzen
02/09-06:23
Hi beauty lovers, gebruiken jullie een gezichtsroller? Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
Lees meer
Anja
30/08-11:41
Laatst had ik deze topcoat gekocht die een gel look effect moet geven. Helaas zag ik het resultaat niet en vondt ik het eigenlijk een miskoop. Heeft iemand anders wel ervaring met deze topcoat en die er wel over te spreken is.
Lees meer
Marijke Boogaard
30/08-10:29
Hi! Ik zoek een bronzer voor een lichte huid, liefst zonder glittertjes. Gebruik nu Estee Lauder, maar weet weet is er nog een fijne bronzer?!
Lees meer
C.H.M. LAAT
27/08-07:58
Welk oogschaduw paletten zijn aanraders heb zelf al de soft glam
Lees meer
Lina_Z
26/08-16:52
Ik gebruikte vroeger van Smashbox Baked Starburst. Helaas is hij uit het assortiment gehaald. Kent iemand een goede vervanger?
Lees meer
Ine van Belzen
25/08-17:27
Hoe kan ik bedankjes aan Beauty members geven? Ik heb een aantal mensen die ik graag wil bedanken maar ik weet niet hoe dat gaat.
Lees meer