IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
T. Bouwmeester
04/01-20:43
Ik ben opzoek naar een mascara, met name voor de onderste wimpers,(die niet zwart onder mijn wimpers na een paar uur....) iemand de gouden tip?
Lees meer
Shopper #133283278
01/01-14:39
Goedemiddag iedereen, Ik ben op zoek naar een oogcreme voor onder makeup, liefst een goedkope oogcreme
Lees meer
Anja
29/12-17:37
Ik heb de mascara van Chanel Le Volume, maar waar zit het verschil met Chanel Revolution. Is dat alleen het borsteltje?
Lees meer
Altagracia Rosario López
28/12-04:47
Goededag. Kan iemand een damesparfum aanbevelen dat lang blijft zitten en geen sterke geur heeft?
Lees meer
Shopper #133283278
25/12-23:09
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een wimperkruller, welke merk raden jullie aan? Ik hoor het graag x
Lees meer
Ellen
24/12-09:28
Ik wil een nieuwe mascara. Welke is een musthave voor volume?
Lees meer
Pinkelotje
22/12-11:36
Goedemiddag, Ik ben al een tijdje op zoek naar een product met betaalbare prijs waar je waterproof mascara mee kunt verwijderen. Al diverse producten uitgeprobeerd maar nog niet het gewenste resultaat. Ik hoor graag de aanbevelingen.
Lees meer
Stephanie stephanie
21/12-22:08 (bewerkt)
Hoi Ik zoek een transparante gel voor de haartjes van mijn wenkbrauwen in shape te houden, ik hen pmu
Lees meer