IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Anja
14/01-15:33
Wat betreft de Clarins Hydra Essentiel crème en de Chanel Hydra Beauty crème zijn die met SPF?. Op de ene website staat er bij ingrediënten dat er SPF in zit en bij de andere website weer niet. Weet iemand of dat er nou bij allebei de crèmes SPF in zit. Het is mij niet helemaal duidelijk.
Lees meer
Chitra van Schaik
12/01-15:55
Ik heb hier €100 aan bonnen liggen maar totaal even geen inspiratie wat ik moet kopen. Tips zijn welkom!❤
Lees meer
Anja
11/01-15:32
Ik wil overstappen op een andere dag/nachtcrème. Doordat er zoveel keus is zie je eigenlijk door de bomen het bos niet meer🙈. Ik zoek een crème die mijn droge huid goed hydrateert. Welke zouden jullie adviseren en die ook betaalbaar is. Onder de €100.
Lees meer
Anne
08/01-20:16
Iemand die vaak liquid blush gebruikt, ipv poeder blush? Welke raad je aan?
Lees meer
Ellen
07/01-16:26
Welke oogpotlood adviseren jullie? De kohlpotlood van queen tarzi of chanel stylo yeux?
Lees meer
Ellen
06/01-14:22
Wie heeft ervaring met de groene eyeliner/kohl van queen Tarzi. Ik heb blauw/grijze ogen. Zou dat hierbij passen of beter de bruine kiezen?
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
05/01-09:59 (bewerkt)
ICI PARIS XL to the rescue 💪💥 Vanaf vandaag introduceren wij een extra besteloptie en maak je gebruik van een van onze drie bestelopties: - PostNL: vandaag bestellen voor 18:00 uur is morgen in huis - Click & Collect: bestel online je beauty producten en haal ze al binnen 1 uur op in een van onze winkels. - Nieuw❗ Bel & bestel: bel jouw ICI PARIS XL winkel en haal daar je bestelling op Je leest hier alles over onze drie bestelopties 👉 https://www.iciparisxl.nl/bestelopties We zijn benieuwd, hoe doe jij op dit moment het liefst jouw (online) aankopen? 😊
Lees meer
T. Bouwmeester
04/01-20:43
Ik ben opzoek naar een mascara, met name voor de onderste wimpers,(die niet zwart onder mijn wimpers na een paar uur....) iemand de gouden tip?
Lees meer