IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Michelle Bliek
02/12-19:38
Heeft iemand een suggestie voor een fijne dagcrème, ik heb een droge huid in de koudere dagen, normaal en normale huid. Ik gebruik nu de Moisterizer van clay and glow maar ik krijg snel al plekjes in mijn gezicht. Zou prettig zijn als t ook een beetje een glow geeft
Lees meer
Stephanie stephanie
02/03-17:34
Goeieavond Ik ben opzoek naar een dag/nachtcrème liefst voor beide momenten in een Mijn huid is alleen bij mijn voorhoofd beetje droog en voor de rest een normale huid met wat kleine onzuiverheden . Iemand ervaring met een bepaalde crème? Het liefste ook geen vettige crème wat op ke gezicht blijft liggen. Dankjewel alvast
Lees meer
Anja
02/01-13:44
Hi allemaal, Door mijn chronische ziekte heb ik vaak een vermoeide blik en zijn mijn kringen onder de ogen erg zichtbaar. Is het aan te raden om eerder een ooggel aan te schaffen of een oogcreme. Of zal dat geen verschil maken.
Lees meer
R.vanleeuwen
01/25-14:37
Net ontdekt bij ICI PARIS XL https://www.iciparisxl.nl/yvessaintlaurent/monparisintensement/eau-de-parfum/p/1078179?utm_source=app&utm_medium=pdp&utm_campaign=share Weet iemand of deze ook in de aanbieding is zoals op de website als in de winkel . De 50 ml is nu nog goedkoper als de 30 ml op de site . 50%korting . Zal dat ook in winkel zo zijn? Groetjes Roos
Lees meer
Linda
01/25-07:17
Hi lieve allemaal, bij de lipstick Rouge G de Guerlain staat bij de beschrijving : Personaliseer uw lippenstift: 1.Kies uw fluweel matte kleur uit een reeks van 15 ultra gepigmenteerde, intense en diepe tinten. 2.Kies uw case uit een scala aan Parijse stijlen – van de meest tijdloze tot de meest trendy – om je complete lippenstift te creëren. Mijn vraag is: Kun je de case alleen in de winkel kiezen of ook online ? 🤷🏻‍♀️💄💋
Lees meer
L TOLENAAR
01/19-22:47
Wanneer komt paco rabanne million elixer uit?
Lees meer
D.B
01/18-22:32 (bewerkt)
Vroeger hield ik altijd van lekker ruikende maskers, maar een poosje terug ben ik er achter gekomen dat ik waarschijnlijk niet goed tegen die parfum kan die in de maskers zit. Heeft iemand tips voor een goed masker voor een vette huid waar dus geen sterk ruikende parfum in zit ?
Lees meer
Shopper #133283278
01/17-11:54
Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een olievrije reinigingscreme, heeft iemand een suggestie? ik hoor het graag!
Lees meer