IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Anja
25/02-12:56
Hi allen. Is er iemand bekend met deze badschuim?. Het is voor een cadeautje( de naam zegt het al) maar ik wilde weten of hij lang blijft schuimen. Bij sommige merken is de schuim al na 10 minuten weg.
Lees meer
Monique van van Doorn-Laeyendecker
24/02-13:15
Hi Ik gebruik jaaaaren Dior Forever 2,5N Deze is overal uitverkocht en lijkt ook niet meer op voorraad te komen. Is er misschien een opvolger van?
Lees meer
Berivan⭐️
24/02-09:37
Heeft er iemand hier ervaring met dit wimperserum? Ben altijd on the hunt voor een goeie, maar ik zie gemixte beoordelingen dus ben benieuwd naar jullie ervaringen 👀
Lees meer
Anja
23/02-16:32
Ik kan op mijn telefoon al een paar dagen lookbook niet openen. Hebben meer mensen dit?
Lees meer
Bodile
17/02-08:43
Heyy allemaal, Ik struggle nu al een tijdje met acne waar ik een routine voor opgebouwd heb die ik nu twee maanden gebruik. Ik vind zelf echt dat er verbetering inzit, maar tuurlijk heeft het tijd nodig. Ik blijf hoopvol dat alle acne weggaat. 🙏 Nu m’n acne begint te verminderen (thank god😩) krijg ik last van acne scars, om precies te zijn post inflammatory hyperpigmentation. Ik weet niet zo goed wat ik daartegen kan doen, daarom dus deze post! Heeft er iemand tips voor mij om deze scars te verminderen? Misschien bepaalde ingrediënten of producten die jullie aanraden? Ik kan het echt goed gebruiken! 😅 De producten in m’n ochtendroutine: * CeraVe Hydrating Cream-to-Foam Cleanser * Clindamycine 10 MG (van de huisarts) * Dermalogica Clear Start Skin Soothing Hydrating Lotion * Dermalogica Clear Start Clearing Defence SPF 30 * Clay&Glow Cooling Eye Cream De producten in m’n avondroutine: * Clinique Take The Day Off Cleansing Balm * CeraVe Hydrating Cream-to-Foam Cleanser * Paula’s Choice 2% BHA Lotion Exfoliant (1x per dag) * Teva Benzoylperoxide * CeraVe Moisturising Cream * Clay&Glow Cooling Eye Cream Laat me alsjeblieft weten welke producten voor jullie hielpen bij acne scars, het zou me super helpen! ❤️
Lees meer
Michelle Bliek
12/02-19:38
Heeft iemand een suggestie voor een fijne dagcrème, ik heb een droge huid in de koudere dagen, normaal en normale huid. Ik gebruik nu de Moisterizer van clay and glow maar ik krijg snel al plekjes in mijn gezicht. Zou prettig zijn als t ook een beetje een glow geeft
Lees meer
Stephanie stephanie
03/02-17:34
Goeieavond Ik ben opzoek naar een dag/nachtcrème liefst voor beide momenten in een Mijn huid is alleen bij mijn voorhoofd beetje droog en voor de rest een normale huid met wat kleine onzuiverheden . Iemand ervaring met een bepaalde crème? Het liefste ook geen vettige crème wat op ke gezicht blijft liggen. Dankjewel alvast
Lees meer
Anja
01/02-13:44
Hi allemaal, Door mijn chronische ziekte heb ik vaak een vermoeide blik en zijn mijn kringen onder de ogen erg zichtbaar. Is het aan te raden om eerder een ooggel aan te schaffen of een oogcreme. Of zal dat geen verschil maken.
Lees meer