IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Merlin Mileva
12/03-20:37
Hi, welke bronzer is goed die van Guerlain of Estee Lauder?
Lees meer
Berivan⭐️
12/03-13:03
Help! Ik kan sinds 2 weken niet meer op de Community inloggen met mijn telefoon. Ik ben nu ingelogd via mijn laptop maar daar zit ik tegenwoordig nooit meer achter. Ik zag eerder mensen met hetzelfde probleem (dus niet kunnen inloggen onder je eigen naam in de Community) en vroeg me af of iemand hier een oplossing voor heeft? Bij mij staat er iedere keer inloggen/registreren, dat doe ik maar als ik terugkom staat dat er weer.. App verwijderen/telefoon opnieuw opstarten heeft niet geholpen, iemand anders misschien nog de gouden tip? Groetjes, Berivan
Lees meer
Merlin Mileva
07/03-23:16
Hi, welke bronzer is goed ik gebruik die van Guerlain maar graag een goedkopere dupe hiervan? :)
Lees meer
Anja
07/03-17:29
Welke concealer vinden jullie fijn en die goed uit smeert en een mooie dekking geeft?
Lees meer
Marit stronkhorst
03/03-19:43
Wat is een goede, budget fixing spray voor over een glitteroogschaduw?
Lees meer
Anja
03/03-17:36
Het is mij niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen de Hydra Essentiel cooling gel of de Hydra Essentiel gel sorbet. Weet iemand dit?
Lees meer
Parisa
01/03-19:00 (bewerkt)
Hoi allemaal😊 welke zijn beste of aller beste foundation van iciparis? Die graag spf heeft voor in de zomer, want anders moet Ik een extra zonecreme smeren
Lees meer
Kristina
27/02-10:47
Hi heeft iemand tips voor een serum voor onzuiverheden ?
Lees meer