IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
E.E. Pinxteren
31/03-19:18
Wat kost een make-up/je laten opmaken? (in dit geval voor een bruiloft)
Lees meer
Mmecologne 🌴
31/03-14:40 (bewerkt)
Tips voor een vermoeide huid: Sisley: Masque Noir en Double Tenseur, Bergman: Metamorfose masker en S-Lift, Clarins: Beauty Flash Balm dit is een masker maar ook een product dat je kan mengen met je foundation of gewoon als los product over je huidverzorging, Orlane: Anti Fatigue masker en serum (via Douglas).
Lees meer
MadameSuuz
30/03-17:52
Hi dames, Ik ben op zoek naar een masker voor de vermoeide huid. Welk masker van sisley is het beste? Mag ook een ander merk zijn als je daar goede ervaring mee hebt.
Lees meer
Adrianne
28/03-21:58
Hey, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de parfum van Zadig & Voltaire This Is Her en de andere parfum van Zadig & Voltaire This Is Her Vibes of Freedom?
Lees meer
Adrianne
24/03-18:24
Hi, iemand ervaring met een product dat gespleten haar punten helpt voorkomen?:)
Lees meer
Merlin Mileva
21/03-19:40
Welke primer is goed moet mat zijn. Zodat mijn foundation goed blijft zitten?
Lees meer
Aylin Erkan
17/03-13:20
Goedemiddag all, Ik slaap altijd op mijn buik dus met mijn gezicht in het kussen. Heeft het dan nut om een nachtmasker op te doen? bijv. die van Sisley? Gaat het er dan niet af?
Lees meer
Beauty&GlambyJ.
13/03-17:14
Ik heb over 2 weekjes mijn gender reveal feest en draag dan een jurk Aangezien mn benen nog niet mooi zongebruind zijn… vraag ik me af welke producten ik kan gebruiken voor mijn benen…
Lees meer