IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Daisy Wubbe
08/04-12:26 (bewerkt)
Hi! Ik heb advies nodig voor mijn gezicht. Ik gebruik altijd clinique producten en anti age van clarins. Echter zit ik weer in een periode met een extreem droge huid, waarbij de producten niet helemaal naar toebehoren werken voor mij. Heeft iemand tips welke producten ik kan gebruiken? 😊 ik heb daarnaast ook een gevoelige huid.
Lees meer
Ellen
08/04-11:40
Hi, welke mascara is een echte musthave? Ik heb al diverse geprobeerd, maar nog niet mijn favoriete gevonden
Lees meer
A. HUISMAN
08/04-10:29
Ik heb een kortingscode gekregen, ik 20 jaar lid van de club ben van €5,- wanneer ik hem wil verzilveren wordt de code niet herkend. De code is UNDEFINED en is geldig tot 30 april 2022.. ik heb het al diverse malen geprobeerd..
Lees meer
Ellen
08/04-10:26
Hi, wie heeft er ervaring met de mascara van ESTÉE LAUDER DOUBLE WEAR ZERO-SMUDGE? Is dit een fijne mascara die ook volume geeft?
Lees meer
Adrianne
07/04-11:38
Hi, weet iemand een geschikte concealer voor een lichte huid? Liefst eentje die beetje mee kleurt met de huid, zodat hij niet teveel opvalt als je geen foundation gebruikt?
Lees meer
anna westerhof
06/04-13:56
hoe kan ik mijn kortingscode van de kaart online gebruiken?
Lees meer
Duygu Sahin
05/04-06:52
Hoi allemaal, ik gebruik al een tijdje de geur CHLOÉ Nomade eau the parfum. Graag wil ik voor de verandering een ander geur uitproberen. Weten jullie misschien een lekker/fris geur wat een beetje op Cloe Nomade lijkt. Ik ben vandaag vrij en wil straks testen in de winkel. Ik hoor het graag en alvast bedankt😊
Lees meer
Adrianne
04/04-16:33
Hey, ik ben opzoek naar producten die mijn lippen verzorgen/voeden/herstellen. Ik heb de All about Lips van Clinique geprobeerd, deze maakt lippen zacht en verminderd losse velletjes. Ik ben alleen opzoek naar een meer voedend lip product, iemand tips?
Lees meer