IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice!
candy andrade
12/09-12:27
hai, ik zoek al heel lang een parfum die een zachte vanille geur heeft. ik heb al een paar geprobeerd maar ik vind het niet. kan iemand me helpen?
Lees meer
Anja
12/09-11:32
Mijn geparfumeerde bodylotion ruikt zo sterk dat ik het graag wil mengen met bodylotion zonder parfum om de sterke geur wat af te zwakken. werkt dat?
Lees meer
Anja
10/09-11:49
Wie weet er een fijn gezichtsmasker voor de gecombineerde huid.
Lees meer
Tharsiga B.
09/09-08:58
Hoihoi lieve mensen, ik ben op zoek naar gezichtsverzorging maar kom er niet helemaal uit. Er is zoveel keus! Ik heb een droge huid. Het liefst gebruik ik een vitamine C serum en gezichtscrรจme waar al spf30 in verwerkt zit. Wat vinden jullie van the ordinary? Aanraders voor donkere huid?
Lees meer
Danielle.
09/09-08:05
De Tweezerman Puntenslijper. ๐Ÿ˜ Heeft iemand deze ooit gebruikt? Wat is jullie ervaring? ๐ŸŽ‰๐Ÿคญ
Lees meer
Marloe
08/09-06:35
Hoi hoi!! Ik wil graag de skinadvisor gebruiken. Ben erg benieuwd welke producten er uit mijn test komen... Weten jullie hoe dit werkt? ๐Ÿ˜˜
Lees meer
Maddie
07/09-11:17
Hi, ik vroeg me af hoe je geselecteerd kan worden om producten uit te testen? Zijn er vaak mogelijkheden en is dit ook vanaf een bepaald aantal punten?
Lees meer
A.J. HOEK
06/09-20:25
dolce& gabbana 50 ml kost 62.17 maar zie nu dat hij bij douglas de zelfde nu 55.95 ook met punten ja gewoon ff 100 metr lopen naar douglas .dus je ziet de moeite waard ff vergelijken
Lees meer