IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
C.H.M. LAAT
21/05-15:25
Is de hydra zen glow ook voor een acne gevoelige huid
Lees meer
J. TIEROLF
21/05-14:29
Wat is het verschil tussen de creme van Chanel Coco mademoiselle en de emulsie?
Lees meer
Wendy Binken
21/05-09:38
Hoe kan het beste de Nanoblur worden gebruikt in combinatie met dagcreme en foundation?
Lees meer
Angelique Meijer
21/05-07:57
Ik heb van de week een klein proefflesje van de Dior Joy Eau de Parfum gekregen en ik ben verliefd op deze geur! Nu vraag ik me alleen af wat het verschil is tussen de Joy, J'Adore in Joy en de Joy Intense. Zijn het dezelfde geuren, maar andere 'sterktes' waarbij de een dus langer blijft hangen dan bij de ander of zit er ook echt verschil in de geur? Ik weet namelijk niet van welke ik een proefflesje heb gekregen..
Lees meer
C.H.M. LAAT
20/05-13:29
Welke hydra zen van lancome is fijn voor een acne gevoelige huid? Omdat ze een paar verschillende hebben
Lees meer
Hedia Ahmed
20/05-09:39 (bewerkt)
Hallo, weet u welke lippenstift dit is en welke kleur? En wat de bijhorende lipliner? Mijn huidskleur en lippen lijken op die van haar.
Lees meer
C.H.M. LAAT
19/05-18:05
Kan het lancome genifique serum en de dag /nachtcrème voor een acne gevoelige huid met littekens
Lees meer
ML24
19/05-10:19
Hoi, mijn vriend is bijna jarig en ik wil Dior sauvage sws halen, maar ik vind dit erg weinig, iemand nog ideeën wat ik er nog bij kan halen?
Lees meer