IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Shopper #137265277
04/07-19:53
Goeie n'avond! Ik ben op zoek naar Chanel's Essentiële balsem Gloeistift. Het staat op het officïeel Chanel website maar hier niet of zelfs Douglas... Ik heb Bijenkorf nog niet gekeken; maar is of word deze in Nederland verkrijgbaar? Foto is het product; als iemand wilt het koppeling tot het Chanel website zal dat in als commentaar hier onderstaan. 😊
Lees meer
samira darkik
04/07-19:25
Huda beauty foundation
Lees meer
Petra
04/07-18:02
Weten jullie de nieuwste kruidige parfums? Ken er wel een paar, maar ben aan iets nieuws toe en hou niet van zoetig….
Lees meer
r. noppen
03/07-17:24
Is de huda beauty glowish bronzer zijn hype waard ? Ben zo benieuwd of iemand de bronzer al getest heeft !
Lees meer
Petra
03/07-05:30
Vraag dan in de winkel eens naar die van Urban Decay! Topper!!
Lees meer
Louise V
02/07-21:01
Hoi! Misschien heb ik er over heen gelezen. Maar hoe zit het met makeup uit testen in de winkel? Ik wil een nieuwe foundation, maar ik zou niet weten welk merk en welke kleur bij mij past.
Lees meer
Shopper #137252840
02/07-15:42
Verschil ts Water lip staan vs Milky lip mousse van Claris?
Lees meer
Petra
02/07-06:49
Het hangt van je oogkleur af, koper is spectaculair bij blauwe ogen en wat gewoner bij bruine ogen. Bij grijsachtige ogen lijkt het alsof je gehuild hebt😀
Lees meer