IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Marit stronkhorst
07/28-21:24
Heeft iemand ervaring met de clarins ombre sparkle oogschaduw? Ik wil hem graag aanschaffen maar hoor graag hoe anderen hem ervaren.
Lees meer
Marit stronkhorst
07/28-21:09 (bewerkt)
Hoii! Klopt het dat de jeffree star blue blood pallete geen beschermplastic over de oogschaduws heeft? En is dit erg? Of bewaard sowieso niemand dat?
Lees meer
Loy
07/28-18:13
Hallo! Chanel Hydra Beauty Crème, Gel-Crème of Camellia Water Crème? Ik heb nu Hydra Beauty Nutrition omdat ik hydratatie nodig heb, maar ik ben net begonnen met een nieuwe hormoonbehandeling en kreeg een beetje acne.
Lees meer
Shopper #137442507
07/28-18:07
Hi, wat is het verschil tussen de coco mademoiselle eau de parfum intense en de spray
Lees meer
Shopper #137439005
07/28-08:15
Hallo goedemorgen, hebben jullie een foundation die geen kleur heeft maar zich aanpast aan je huidskleur?
Lees meer
Henriette ten Broek
07/28-08:15
Als jullie ogenschaduw opdoen smeer je dan iets van te voren erop ?
Lees meer
Petra
07/28-07:57
Hé hoi, weten jullie of je je zonbescherming over alles heen kunt smeren? Soms gebruik ik de powder no powder en dan kan het denk ik helemaal niet?
Lees meer
Shopper #137436616
07/27-19:23
Hi! Ik heb een vraagje. Ik ben een man en ik heb hele doorschijnende wenkbrauwen. Ik zou graag eens geadviseerd worden over microblade wenkbrauw potloden. Zijn er winkels waarin ik geholpen kan worden qua kleur en misschien dat een medewerker me kan laten zien hoe ik het moet aanbrengen? Alvast bedankt
Lees meer