IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Whitzel88
05/06-08:27
Goedemorgen beauty's. Ik ben op zoek naar een matte dagcrème die wel goed hydrateerd. Graag met een spf 30 erin. Wie heeft er fijne aanbevelingen? Mijn dank is groot!
Lees meer
Linnie
04/06-14:21
Ik heb altijd de Chanel Les Beiges Ultra matte gebruikt maar mijn nieuwe verpakking lijkt toch wat meer glow te geven en lijkt ook wat minder te matteren… lijkt nu meer een laagje erop in plaats van dat ie echt goed versmeld met m’n huid. Vroeger stond er ook matte op; nu niet meer… Is dit veranderd? Heb ik toch de verkeerde? Welke kan ik dan nu het beste nemen? De veloursachtige laag was nu net hetgeen wat ik niet wil… zeker nu het weer wat warmer wordt vind ik dat vaak niet zo mooi… Wie kan mij helpen?
Lees meer
L BUTSELAAR
02/06-13:17
Hoi! Ik heb altijd de Optical Illusion primer van Urban Decay gebruikt. Helaas kan ik deze nergens meer krijgen. Wat is jullie alternatief?
Lees meer
Merlin Mileva
25/05-20:39
Hi, ik heb een highlighter nodig die heel glanzend is misschien ook beetje glitterig. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
Lees meer
D.R. MOSTERT BEAUCHAMPET
24/05-16:54 (bewerkt)
Als jullie bestellen krijgen jullie er dan proefjes bij? Ik heb net voor 200,- aan parfum besteld en krijg er maar 1 lullig sample van ander luchtje bij. Ik snap dat t niet om de samples gaat, maar bij de concurrnt krijg je dan van dit merk( Chanel) crème ofzo.
Lees meer
Anja
23/05-11:59
Is er iemand bekend met het merk Pixi?. En vinden jullie dit fijne producten.
Lees meer
Parisa
21/05-18:47
Hallo lieve mensen, weet mischien iemand wat is het verschil tussen deze twee haarolie? En welke ruikt lekker want geur vind ik belangrijk
Lees meer
Merlin Mileva
16/05-18:01
Hi welke primer is goed van Clarins instant poreless of Lancome Prep&Matte?
Lees meer