IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
M Wienholds
06/10-13:45
Ik heb een vraag ik heb gewonnen van Filorga NCEF-shot is dit een serum? heeft iemand met dit product ervaring ik hoor het graag liefs marga
Lees meer
Amy van wijk
06/06-16:53 (bewerkt)
Iemand een goede dagcreme voor onder mijn make up voor een vette huid?
Lees meer
Marloe
06/05-14:39
Hi beauty's, Je hoort tegenwoordig steeds meer over minerale make-up. Ik zou graag een minerale foundation willen proberen hebben jullie tips?
Lees meer
Anja
06/05-12:03
Lees meer
Anja
06/05-12:02
Weet iemand of de serum van Filorga, de Hydra Hyal Intensive hydrating plumping concentrate nog verkrijgbaar is bij ICI paris. Op de website staat hij namelijk niet meer.
Lees meer
Anna
06/05-09:26
Ik ben opzoek naar een goede creme voor mijn krullen. Wat raden jullie aan?
Lees meer
Whitzel88
06/05-08:27
Goedemorgen beauty's. Ik ben op zoek naar een matte dagcrème die wel goed hydrateerd. Graag met een spf 30 erin. Wie heeft er fijne aanbevelingen? Mijn dank is groot!
Lees meer
Linnie
06/04-14:21
Ik heb altijd de Chanel Les Beiges Ultra matte gebruikt maar mijn nieuwe verpakking lijkt toch wat meer glow te geven en lijkt ook wat minder te matteren… lijkt nu meer een laagje erop in plaats van dat ie echt goed versmeld met m’n huid. Vroeger stond er ook matte op; nu niet meer… Is dit veranderd? Heb ik toch de verkeerde? Welke kan ik dan nu het beste nemen? De veloursachtige laag was nu net hetgeen wat ik niet wil… zeker nu het weer wat warmer wordt vind ik dat vaak niet zo mooi… Wie kan mij helpen?
Lees meer