IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord

Vraag & antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice!
Anja
16/07-12:29
Wat is jullie favoriete nagellak kleur deze zomer? 💅🏼
Lees meer
C.H.M. LAAT
15/07-09:35
Welke lipliners zijn aanraders? Ik twijfel tussen chanel en dior
Lees meer
P OTTER
14/07-08:26 (bewerkt)
Wie kan mij helpen met waterproof mascara? Ik had eerst die van Yves saint laurent (waterproof) maar die klontert (krijg harde klonten aan einde van dag). Overgestapt op Helena rubenstein. Die was perfect. Maar nu uit assortiment. Wie kent nog een goede die echt waterproof is en niet klontert aan einde van de dag?
Lees meer
Kimmutjuhhh
13/07-20:53 (bewerkt)
Lieve community, ik probeer zoveel mogelijk mensen te bereiken. Aangezien we tegenwoordig onze hoofdhuid lekker scrubben, halen we dus ook de beschermlaag tegen de uv stralen weg. Er zijn weinig merken van scrubmerken die dit even willen posten. Mijn dochter heeft een hele verbrande hoofdhuid gehad en vorige maand het maar 1x gebruikt en vond het gelukkig niets. Ze is doodziek geweest dus als ik ook maar 1 iemand kan waarschuwen dan ben ik al blij. Liever meer natuurlijk. Er zijn ook maar een paar producten die je hoofdhuid dus niet je haar maar je puur je hoofdhuid beschermen tegen de zon. Dus alstublieft vertel dit verder want de zon is zoveel sterker geworden en onder een parasol heeft totaal geen zin omdat de straling via de tegels, ramen, of wat dan ook weerkaatsen. Ik ben hier zeer bang voor dat mensen dit niet serieus gaan nemen maar geloof mij je wilt niemand zo zien als dat mijn dochter heb moeten zien.
Lees meer
Marita
12/07-18:27
Ben op zoek naar een goede zonnecreme voor gezicht. Gezicht wordt heel moeilijk bruin!
Lees meer
Ellen
12/07-07:48
Ik heb kleine ogen in de kleur blauw/groen, maar welke kleur oogschaduw past hier mooi bij?
Lees meer
Danielle.
11/07-18:36 (bewerkt)
Ik denk dat dit wel het duurste product is… La mer La mer €2789,50 ! wie heeft het ooit geprobeerd? 🤭 Ben wel benieuwd hahaa.
Lees meer
Marloe
10/07-21:26
Hoe geef en ontvang je bedankjes van andere shoppers? ☺️
Lees meer