IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord
Review Estée Lauder ~ Sumptuous rebel mascara Ik heb deze
Malaak
31/10-18:00
Review Estée Lauder ~ Sumptuous rebel mascara Ik heb deze mascara mogen ontvangen om te reviewen. Hierbij mijn eerlijke mening over deze mascara: Allereerst ziet de mascara er best chique uit en is smal en makkelijk vast te houden. Als je de mascara opent dan zie je een smalle langwerpige borstel met kleine stekels. Hoewel de mascara veel belooft, verwachtte ik er eigenlijk niet te veel van, omdat ik juist andere soort mascara’s gebruik. Maar wauw wat was ik verbaasd! Omdat de mascara heel smal is, was die erg makkelijk in gebruik. Hij kamt en lift je wimpers heel makkelijk en geeft toch volume. Ook is de kans op knoeien minder snel vanwege de smalle borstel. Hoewel ik van mezelf al lange en volle wimpers heb, was ik oprecht aangenaam verrast en blij met deze mascara. Dit kan ik niet over alle mascara’s zeggen. Ook vlekt de mascara niet en blijft die hele dag mooi zitten. De mascara kon ik ook best fijn en makkelijk weghalen zonder al te veel geknoei. Dus als je opzoek bent naar een mascara die met name lengte geeft en toch ook volume dan is deze zeer geschikt. Ook lijkt me die erg fijn voor mensen met korte wimpers. Zie hier een foto van de before & after 😍