IPXL shop logo
Home
Vraag & antwoord
Heyy allemaal, Ik struggle nu al een tijdje met acne waar ik
Bodile
17/02-08:43
Heyy allemaal, Ik struggle nu al een tijdje met acne waar ik een routine voor opgebouwd heb die ik nu twee maanden gebruik. Ik vind zelf echt dat er verbetering inzit, maar tuurlijk heeft het tijd nodig. Ik blijf hoopvol dat alle acne weggaat. ๐Ÿ™ Nu mโ€™n acne begint te verminderen (thank god๐Ÿ˜ฉ) krijg ik last van acne scars, om precies te zijn post inflammatory hyperpigmentation. Ik weet niet zo goed wat ik daartegen kan doen, daarom dus deze post! Heeft er iemand tips voor mij om deze scars te verminderen? Misschien bepaalde ingrediรซnten of producten die jullie aanraden? Ik kan het echt goed gebruiken! ๐Ÿ˜… De producten in mโ€™n ochtendroutine: * CeraVe Hydrating Cream-to-Foam Cleanser * Clindamycine 10 MG (van de huisarts) * Dermalogica Clear Start Skin Soothing Hydrating Lotion * Dermalogica Clear Start Clearing Defence SPF 30 * Clay&Glow Cooling Eye Cream De producten in mโ€™n avondroutine: * Clinique Take The Day Off Cleansing Balm * CeraVe Hydrating Cream-to-Foam Cleanser * Paulaโ€™s Choice 2% BHA Lotion Exfoliant (1x per dag) * Teva Benzoylperoxide * CeraVe Moisturising Cream * Clay&Glow Cooling Eye Cream Laat me alsjeblieft weten welke producten voor jullie hielpen bij acne scars, het zou me super helpen! โค๏ธ