IPXL shop logo
Home
Trend Alert

Trend Alert

🚨 Ontdek en bespreek de laatste hot topics in de beautywereld trending looks, populaire producten, wonderingrediënten, …
amigo harling
09/18-08:41 (bewerkt)
hoi ik heb een vraag nu ik toch al bezig ben maak lange dagen en soms ook nachten make up voor mannen !! nog steeds een onder het tapijt geschoven kindje onterecht by the way ..net als velen van Julie heb ook ik donkere wallen onder mijnogen en heb wel eens het een en ander gepoogd te gebruiken wat niet echt denderend is bevallen ..of schitterend ..of mijn uit voelde als of ik botox spuit trouwens doe ik niet maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik daar mee bedoel ..wat is voor een man daar de beste oplossing voor ?? iemand ervaring of een idee om uit te proberen ?? alvast bedankt .wat een prachtige community hier wist ik dit maar eerder ...en dan nog eens iets wat maakt het dat mannen Beyer rijpen qua huid of haar of uitstraling ?? echt raar maar toch steeds jonger geschat ben toch echt 55+ en geen 44 maar mijn. ego krijgt die boost wat het juist misschien wel is de complimentjes begint van binnen uit toch de schoonheid ??
Lees meer
R VERBEEK
09/03-21:42
Wat voor make-up trends zien wij komend najaar, Geen heftige lipsticks of donkere kleuren. Komend najaar draait het allemaal om de ogen, daardoor blijven de lippen neutraal, maar wel verzorgd. Dat betekent dat we neutrale lipsticks gaan dragen en onze natuurlijke lipkleur tot haar recht mag komen. ,,,,,,,Natuurlijke basis……. Voor de basis gaan we terug naar een natuurlijke look. Geen dikke foundation of heftige contouren, maar een natuurlijke basis met een fijne glow is key voor komend najaar. Dan kunnen de ogen meer spreken. Ik kan dit wel waarderen.
Lees meer
Julis
08/03-12:41
Nieuwe trend dit najaar. De zogenaamde aristocratische look. Bleek met rode lippen. Ik vind dit best mooi! Zie mij zo wel rondlopen, ook al is het niet heel vernieuwend, maar wel draagbaar. Zien jullie je in deze look?
Lees meer
Petra
08/01-17:04
Trend zomer 2021:-) nou ja, zomer? Wel eens gedragen? Ik vind het vooral leuk op vakantie als je bruine handen hebt. En jullie?
Lees meer
Berivan⭐️
07/25-09:06
Dit was mijn eerste (en meteen ook de laatste) poging met nail art 😂 Wat is jullie ervaring met DIY nail art?
Lees meer
Petra
07/23-18:02
De Smokey eye wordt weer een trend dit najaar! Wat vinden jullie? Dragen of overslaan? 😎
Lees meer
Iris
07/22-11:26
Even iets anders dan make-up... wat vinden jullie van deze nagellak trend? Persoonlijk vind ik het echt heel mooi en een leuke manier om iets tofs met je nagels te doen! Ik draag zelf gellak vooral in Nude tinten. Ben benieuwd wat jullie doen aan de verzorging van de nagels?
Lees meer
Petra
07/16-17:29
In 2021 viert N°5 100 jaar roem. Voor deze gebeurtenis heeft CHANEL een tijdelijke collectie gecreëerd: de FACTORY 5. Het beroemdste parfum van de eeuw werd getransformeerd. In totaal zijn er 17 nieuwe producten in beperkte oplage;-) Hier word je toch hebberig van ? Zijn jullie ook benieuwd? De verpakkingen alleen al👌
Lees meer