IPXL shop logo
Home
Trend Alert

Trend Alert

๐Ÿšจ Ontdek en bespreek de laatste hot topics in de beautywereld trending looks, populaire producten, wonderingrediรซnten, โ€ฆ
Berivanโญ๏ธ
09/26-08:47
Iets waar ik de laatste tijd steeds meer over hoor: Tubing mascaraโ€™s. Dit blijken verlengende stukjes te zijn die aan je wimpers plakken en dit kun je er gewoon afwassen met water. Menig beautybloggers zweren erbij. Ik heb zelf geen ervaring met tubing mascaraโ€™s. Iemand van jullie wel? Ben super benieuwd! ๐Ÿ‘€ Ik wil het wel graag proberen dus let me know als je aanraders hebt!
Lees meer
Anne
09/10-22:56
Het is wel erg vroeg, maar de eerste zijn al te koop: adventskalenders. Wie heeft er wel eens een beauty adventskalender gehad? En hebben jullie favorieten voor dit jaar? Of ben je juist niet zo'n fan?
Lees meer
Anja
08/22-13:54
Als ik het resultaat zie lijkt het net of ze iets gebruikt heeft. ๐Ÿ˜…Vinden jullie dit mooi? ://www.beautify.nl/sleepy-eyes-nieuwste-make-uptrend-tiktok/?utm_source=article_related_posts
Lees meer
Vivian Groen
08/07-13:03
MAZZELTAS๐Ÿคฉ Afgelopen week heb ik bij de ICI Paris Xl winkel de mazzeltas gekocht. Dit tasje kost โ‚ฌ5 en hierbij mag je 3 dingetjes kiezen die hiervoor bedoeld zijn. Ik heb gekozen voor een nagellak, lipbalm en een mudmasker. Daarnaast krijg je nog wat samples en/of een extraatje, zoals de la vie est belle lotion๐Ÿคฉ. Kortom een super goede deal dus!!
Lees meer
Rosaxxx
03/25-13:46
wie heeft er nog leuke tips om influencers te volgen? ๐Ÿ˜ƒ die leuke beauty tips delen (voor mensen die niet super goed kunnen opmaken)
Lees meer
Rosaxxx
03/25-07:49
waar halen jullie trends vandaan? soms weet ik niet meer waar ik moet kijken en wat nu echt leuk is en wat niet ๐Ÿ˜ฐ
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
03/13-22:50
Wat mij betreft is de nieuwe trend voor 2022 the Clean look en cream everything (vooral blush!). Ook ik merk dat ik steeds meer neig naar vloeibare/creme producten i.p.v. mijn oude vertrouwde poeders. Wat is jullie holy grail crรจme product van dit jaar?
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
03/03-13:52
We zijn benieuwd naar jullie mening ๐Ÿ’Œ Hoe zoeken jullie in cosmetica winkels naar nieuwigheden en nieuwe producten? Vinden jullie het belangrijk dat het duidelijk wordt aangegeven welke producten nieuw in het assortiment zijn en hoe zouden jullie dit graag terug zien in onze winkels? ๐Ÿ˜Š #Durftevragen ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜†
Lees meer