IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Sophie @FreetheFreckles
10/02-11:24 (bewerkt)
Ik mocht de Advanced Genifique Anti-age oogcreme testen voor de ICI Paris XL BeautyCommunity Ik vind het een fijne oogcreme, niet te vol en niet te luchtig. Zelf vind ik creme in een tube wel fijner dan een potje, zeker als het gaat om de kleine hoeveelheid die je nodig hebt voor oogcreme. Verder ben ik super fan van Lancome, omdat mijn huid nooit slecht reageert! Je merkt echt dat fijne lijntjes worden opgevuld! Heel fijn. https://www.iciparisxl.nl/lancome/advanced-genifique/anti-age-oogcreme/p/BP_1115629
Lees meer
R VERBEEK
14/01-10:44
Ik heb deze crème nu een maand getest maar ben er helaas niet weg van. Wel is hij prima vocht inbrengend en heeft een frisse geur. Maar door de SPF toevoeging smeert hij niet lekker uit en de anti-age belofte heb ik helaas niet kunnen constateren. Hij krijgt ⭐⭐ sterren.
Lees meer
Pin
11/01-09:35 (bewerkt)
Shiseido Benefiance wrinkle smoothing eye cream is mijn nieuwe favoriet. Deze crème is bedoelt voor alle Huidtypes boven de 30+. Het is een hydraterende, voedende, verstevigende en anti-aging oogcrème. Het komt in een luxe potje met een spatel waardoor je niet met je vingers in de pot hoeft. Het is een volle/ dikke crème waarvan je maar een klein beetje nodig hebt. Het voedt de huid onder de ogen en zorgt ervoor dat het glad wordt. Ik heb voornamelijk last van droogte onder mijn ogen en dit is de perfecte crème. Ik merk dat het onder mijn ogen heel goed hydrateert waardoor mijn concealer beter zit. Ik gebruik deze oogcrème in de ochtend en avond. Het is geen goedkope oogcrème maar het is het zeker waard. Je kan ook best lang met het potje doen omdat de crème dik is. Dit is zeker een aanrader en geef dit product ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Lees meer
Linda
09/01-10:30
Lieve allemaal❤️ Vandaag werd ik verrast toen ik de folder van Ici Paris doorbladerde 🥰. De satijnen kussensloop in vele kleuren…Ik gebruik satijnen kussenslopen nu al jaren ..,zo fijn voor mijn huid en vooral ook voor mijn haar…mijn haar krult van mijzelf. Ik föhn het altijd glad. Met een satijnen sloop heb ik grote kans dat mijn haar de volgende dag ook nog mooi glad zit.👩🏻👏🏻🎉
Lees meer
beautybyash
05/01-22:23 (bewerkt)
Ik heb dus de lipscrub van clayandglow in de smaak ‘bubblegum mint’ getest.. musthave hoor! Ik plaats dit stukje even voor het gemak bij skincare! Een heerlijk suiker scrubbie verrijkt met shea boter, passievrucht en vitamine E. Een heus bommetje vol collageen, vitamine C en antioxidanten 👍🏻 Ik ben 3 weekjes goed ziek geweest.. een brakke weerstand icm 33 weekjes zwanger is pittig ziek zijn ! Dit bracht een aantal catastrofes mee voor mijn lippen; verbrand door het stomen, uitgedroogd door de algehele malaise, en de genadeklap van het mondkapje😔😣 want 1 min met dat onding op is bij mij al genoeg voor een mascné uitbraak (clownsbekkie). Deze lipscrub bracht echter wel licht aan het eind van mijn droge sombere tunnel! Zeker een aanrader 👍🏻 ohja.. en normaliter moet je dus eigenlijk nooit never nimmer aan je lippen likken.. tenminste probeer het niet te doen.. hierdoor drogen je lippen juist nog meer uit! Ik vind hem beter dan die van lush! Die vind ik wat aan de grovere kant.. en voor cracked lips is dat niet altijd fijn!! Na het scrubben (circa 1 a 2 minuutjes) voelen mn lippen minder droog, zachter en is dat verschrikkelijke trekkerige gevoel verdwenen! Kortom: - fijne scrub - heerlijk smaakje - voedend - eetbaar - vegan - puur natuur - herbruikbaar potje - kissable lips💋 Ik ben hooked!
Lees meer
Anne
30/12-23:34 (bewerkt)
Ook ik mocht de Philosophy Skin Rehab Balm testen! Het is een heerlijke crème die je om de dag in de avond aan kunt brengen. Je hebt maar een klein beetje nodig waardoor de tube zuinig in gebruik is. Na het aanbrengen trekt de crème voldoende in en blijft er dun laagje achter. Als ik wakker wordt voelt mijn huid gevoed en zacht aan en zijn droge plekjes verdwenen. Mijn vriend heeft een hele droge huid en hij gebruikt de crème nu ook. Ik geef het product 5 ⭐!
Lees meer
Daisy
29/12-08:16
Goedemorgen beauty’s , Vanuit ici paris heb ik de magic drops ontvangen om te testen . Deze meng ik samen met mijn dagcreme , en wat krijg je hier een mooi kleurtje van . Nu er geen zon of zonnebank is vind ik het toch wel fijn om een kleurtje te hebben op mijn gezicht, ik kan je deze dus echt aanraden want het ziet er ook nog eens heel natuurlijk uit. Ik heb zelf mijn vriend zo ver gekregen om dit te gebruiken hahaha en ook die is er fan van 😃 Deze krijgt van mij dan ook 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Lees meer
Sassy
23/12-21:41
Hey beauty lovers !! Super leuk ik heb deze van Ici opgestuurd gekregen om te reviewen …. Maar pipet doet t niet 🙃 er komt 1 mini druppel uit en verder niet .. ik test m wel dagelijks door onderste boven te houden .. maar wel jammer … is dit verhaal bekend dat t eens vaker voorkomt ?! Liefs Sassy
Lees meer