IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Mmecologne 🌴
11/04-20:26
Wat zijn jullie favoriete zonproducten met hoge spf? Mijn vakantie is geboekt maar na het debacle afgelopen september met Collistar weiger ik nog een product van dit merk aan te raken (permanente huidschade opgelopen met hun spf50 speciaal voor gevoelige delen enz).
Lees meer
R VERBEEK
10/04-08:37
SENSAI Sponge chief, Ik gebruik dit doekje al jaren om mijn gezicht te reinigen. Na het opbergen van je gezichtsreiniging ,het doekje nat maken , over je gezicht strijken en super schoon. Het is zo zacht , dus Je hoeft niet te “boenen”. Voordeel,: geen irritatie van je huid. Geen watjes nodig, wasbaar in wasmachine, en zeker één jaar te gebruiken. Dus Duurzaam.
Lees meer
Teddy Kasteel
10/04-00:39 (bewerkt)
Hey lieve beauty community! 💕 Ik heb sinds kort de diagnose psoriasis in mijn gezicht , gelukkig is het niet constant en is het niet té opvallend vaak. Maar omdat het een terugkerend probleem is heb ik een vraagje of iemand tips heeft voor de gevoelige droge huid met dus af en toe flare ups van psoriasis 😊 💕
Lees meer
Pin
07/04-07:11
Hi all, Ik heb de Tweezerman slant mogen testen. Het is gemaakt van roestvrijstaal. Het pakt de meest kleine haartjes. De pincet is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Natuurlijk ben ik al bekend met deze pincet omdat dit het BESTE pincet op de markt is. De schuine punt van de pincet zorgt ervoor dat je alle haartjes dus zelfs de meeste kleine kunt epileren. Het ligt fijn bij de hand en epileren maar :) de service van Tweezerman is ook top! Stel je pincet wordt na een tijdje bot dan kun je die opsturen naar de US. Uit ervaring weet ik dat dit wel enkele weken kan duren totdat je het terug hebt maar je krijgt weer een goed aangeslepen pincet terug. Wie dit pincet nog niet in de kast heeft liggen raad ik het zeker aan! Het is nu verkrijgbaar met korting op de website van ICI Paris.
Lees meer
beautybyash
04/04-06:11
Found it!!! Ik denk.. ja ik denk dat ik de ideale cleanser heb gevonden😁 Ik heb een mega breed scala aan cleansers op mn kerfstok en shelfie staan.. de enige waar ik tot nu toe bij bleef hangen zijn de pears en too faced hangover wash the day away cleansers. Die kunnen er zeker mee door🥴. Nu heb ik de laatste maanden last van eczeem/droge plekken rondom mijn ogen en mond. Mascné heeft me zo’n beetje de das omgedaan zeg maar (rondom mn mond is het chaos)! De schurft op mn oogleden is een dooddoener though, oogschaduw kan ik haast vergeten en het jeukt als de neten😓. Ik heb deze cleanser van Badescu als sample gekregen (omstreeks 2 maandjes geleden). En was zo enthousiast dat ik de fullsize heb aangeschaft. Een flinke fles voor circa E13 bij iciparis🙃. ➕Licht van textuur, heerlijke geur, irriteert niet, eczeem is nagenoeg gone..en bovenal de glow achteraf! Waarom zo daverend enthousiast? Nou, ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn eczeem/droogte hierdoor wat verdwijnt! Tuurlijk zijn er opvlammingen (zo noem ik ze). Maar deze cleanser is FIJN!! de geur, schuimvrije textuur en feeling achteraf zijn in mijn ogen subliem 👍🏻 Papaya en grapefruit extract voeren de boventoon, evenals de olie-vrije formule. Ik gebruik het goedje 2 maal daags en het laat mn huidje zacht, on-geïrriteerd en glowy achter! Deze gaat permanent in de badkamerkast op de voorgrond 🙂. Ps: de heerlijke citrusgeur geeft me direct een opkikkertje 😁 en ik zet ‘em in voor de 2th round, make-up gaat er niet mee af! Dikke groene aanrader 👍🏻❤️🥰
Lees meer
Anja
01/04-11:47
We verwennen onszelf altijd met allerlei maskertjes. Deze hand en voetmaskers zijn dan ook erg fijn en makkelijk voor S'avonds op de bank. Je handen en voeten krijgen weer een oppepper en zijn weer lekker zacht. Wat een goede uitvinding eigenlijk.
Lees meer
Faatje
25/03-11:14
Hi iedereen, In mijn zoektocht naar de beste oogcrèmes heb ik (nog) geen favoriet kunnen vinden. Ik ben heel nieuwsgierig naar de Lancôme Renergie Yeux Multi Lift Ultra😇 deze staat nu op mijn wishlist, maar vraag me af of iemand deze oogcrème wel eens heeft geprobeerd en/of tips heeft.
Lees meer
Anja
15/03-16:57
Wat zijn dit 3 mooie producten van Filorga. Naar een aantal keren getest te hebben, heb ik ze toch aangeschaft. Super blij mee.
Lees meer