IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Elizabeth HOEKWATER
18/07-11:32
bitherm
Lees meer
MadameSuuz
16/07-08:56 (bewerkt)
Goedemorgen beauty's๐ŸŒž, Wat brengen jullie aan aan verzorging en make-up als het van de week 35ยฐ wordt? ๐Ÿฅต
Lees meer
Lesmaz
07/07-09:04
Hi everyone. What moisturizer would you recommend for dry skin? Thank you!
Lees meer
M Wienholds
05/07-12:08
Ik heb 1 pigmentvlek in me gezicht .Weet iemand een product dat deze pigmentvlek lichter wordt
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
03/07-01:41
Iemand ervaring met dit serum? Zie geen beoordelingen staan dus probeer het hier ๐Ÿ˜‡
Lees meer
Danielle.
27/06-21:46
Wie heeft er ervaring met de skincare van Mario Badescu? Ik ben benieuwdโ€ฆ๐Ÿ˜Š
MARIO BADESCU
Mario Badescu
MARIO BADESCU
MARIO BADESCU
Mario Badescu
MARIO BADESCU
MARIO BADESCU
Mario Badescu
MARIO BADESCU
MARIO BADESCU
Mario Badescu
MARIO BADESCU
Lees meer
Noella Vledder
27/06-18:29
Haay lieve beautyโ€™s, Ik mocht van Ici Paris De Estee Lauder Revitalizing Supreme + Night creme testen wat ik heel leuk vond.๐Ÿ˜ƒ Ik gebruik de creme nu ongeveer twee weken en ik ben zeker tevreden. Hier even een klein weetje: Mvr. Lauder werd geboren in New York als Josephine Esther Mentzer In 1930 trouwde ze met met Joseph Lauter maar scheidde van hem in 1939. Ze kregen spijt en hertrouwde in 1942 en veranderde hun familie naam in Lauder. In 1946 richtte Lauder samen met haar man het cosmeticabedrijf op met een recept voor gezichtscrรจme van haar oom, een chemicus. Lauder was zoal de bedenker van de thuisverkoop van cosmetica, het cadeau bij een aankoop waarbij je een royaal geschenk 'krijgt' als je veel geld aan cosmetica zou hebben uitgegeven. Lauder stond ook bekend om het gulle aantal monsters dat haar bedrijf weggaf. De geur: De geur is heel zach maar heel lekker en niet te sterk. Het ruikt een beetje bloemig met een zoet fleugje gelukkig dus niet overheerzend. De verpakking: Het doosje waar het potje in word vervoerd is mooi Licht blauw (Tiffany blue) met teksten aan de voor , achter en onderkant wat er netjes en neutraal uitziet. Het potje zelf waar de creme inzit is van hard plastic en ziet er mooie donker blauw doorzichtig uit met een gouden deksel. Het potje begint bovenaan rond en loopt naar beneden in een ronde driehoek. ๐Ÿ’™ Mijn mening: De creme is lekker zacht en voelt fijn aan. De creme zelf is best wel dik ook lekker makkelijk uitsmeerbaar en best wel vettig. Je hoeft er niet veel van te gebruiken want met een klein beetje kom je heel ver, en vergeet je nek ook niet mee te nemen wat veroudering tegen gaat. ๐Ÿ˜‰ Het intrekken duurt een tijdje maar voor een nachtcreme is dat geen probleem. Mijn gezicht voelt gevoed en lekker zacht in de ochtend als ik opsta. Ik heb een droge huid van me zelf en wordt soms wel wakker met schilfers op mijn gezicht maar met deze creme heb ik dat nog niet meegemaakt. ๐Ÿ‘ Het fijne is dat deze creme voor alle huidtypen is. Ook is het goed voor droogheid, rimpels, tekenen van veroudering, uitdroging en liftend en verstevigend. Ik zou deze nachtcreme zeker aanraden aan iedereen. Ik geef de Estee Lauder Revitalizing Supreme + Night crรจme 4 โญโญโญโญ van de 5 sterren. Ik geef deze score omdat ik het een fijne creme vind met heel veel voordelen, maar het product zelf is aan de redelijk prijzige kant. Gelukkig zijn er vaak wel aanbiedingen met mooie prijzen, dus pak je kans!
REVITALIZING SUPREME+ NIGHT INTENSIVE RESTORATIVE CREME
Estรฉe Lauder
REVITALIZING SUPREME+ NIGHT INTENSIVE RESTORATIVE CREME
Lees meer
Anja
27/06-12:35
Wat een verassing was het toen ik hoorde dat ik dit product mocht testen. Het is het serum van Clarins de Double serum. Het bestaat uit twee fasen die gemengd kunnen worden in je hand. Met het pompje kun je exact doseren hoeveel jij nodig denkt te hebben. Wat mij opviel na het eerste gebruik is dat mijn huid meteen een stuk zachter en gehydrateerd aanvoelt. Ook is dit serum ideaal voor een droge huid. Het geeft meteen een oppepper en je droge huid krijgt echt een boost. Wat betreft de structuur is het een combi van een olie en een gel. Maar bij het aanbrengen voelt het vooral als een gel. Het trekt goed in, het plakt niet en is totaal niet vet. Tevens ruikt het ook nog eens erg lekker, wat ik zelf ook niet onbelangrijk vindt. Deze serum is dan ook een aanrader en krijgt zeker โญโญโญโญโญ Dank je wel ICI Paris voor het testen van deze fijne serum ๐Ÿ˜˜
Lees meer