IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Ine van Belzen
08/10-07:02
Welke crème raden jullie aan om hielkloven tegen te gaan? Ik gebruik Gehwol klovenzalf om kloven te voorkomen . Maar nu ik vaak op sandalen en slippers loop heb ik toch af en toe last van kloofjes.
Lees meer
Marloe
08/08-12:22
Help!!! Met deze temperaturen wil je natuurlijk in je blote benen rond lopen. Maar ik zit nu dus met plekken van die zelfbruinerdoekjes... Ik heb al 2x gescrubd en zo'n scrub handschoen gebruikt maar ik heb echt 1 wit been met plekken en een gekleurd been😅 weten jullie hoe ik het er vanaf kan krijgen?🤭🙈
Lees meer
Marloe
08/07-06:43
Nou ik dacht even mijn melkflessen bruin te poetsen met deze doekjes van de Kruidvat. Wat ben ik blij dat ik het bij m'n benen gelaten heb, want het stinkt en je krijgt er echt vlekken van! Niet kopen!! Weten jullie wel een fijne self tan?
Lees meer
Ine van Belzen
08/06-08:27
Als ik foundation gebruik krijg ik altijd last van hele kleine etterpuistjes ,echt piepklein maar wel vervelend. Ik heb het idee dat mijn poriën worden afgesloten. Kan iemand mij een foundation aanraden waarmee ik deze klacht niet krijg? Ik heb een droge, rijpere huid.
Lees meer
Marloe
08/04-19:24
Deze lijn van Therme is zo verfrissend met dit weer😍 ruikt ook erg fris.
Lees meer
Marloe
08/02-14:26
Ben je verbrand door de zon of heb je jezelf gebrand aan de oven.. Dan is dit echt een top product om als aftersun te gebruiken! Deze pot komt gewoon van de Action. Spot goedkoop. Ik heb deze altijd in de koelkast staan. Aanrader!🤗
Lees meer
Anne
07/31-15:49 (bewerkt)
Hoeveel geven jullie uit aan dag en nachtcrème? Bij mij wisselt het wel heel erg, maar mijn dag en nachtcrème kosten momenteel elk 50 euro.
Lees meer
Marloe
07/25-21:31 (bewerkt)
Net deze cleanser uitgeprobeerd. Voelt zacht aan en ruikt vrij neutraal met een licht geurtje. Ik ben zelf toch meer fan van een cleanser gel die je gebruikt met water. Ik zou hem eventueel gebruiken als extra reiniging na het reinigen even met een watje met deze cleanser er overheen om extra make-up resten te verwijderen. Wat heeft jullie voorkeur van cleansers? En gel of lotion?
PURE
Ici Paris Xl
PURE
Lees meer