IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Iris
05/23-11:37
Ik ben op zoek naar een nieuw serum met Vitamine C. Wat is jullie ervaring?? Ik heb er nu 1 van kora cosmetics.
Lees meer
Umithan Yildirim
05/22-19:55
GOEDENAVOND ALLEN!! Ik wil graag een review delen over de Nova expert cleanser met zink! Ik heb deze cleanser aangeschaft omdat ik een cleanser nodig had. Deze had ik op advies gekocht bij de ICI PARIS XL op de Nieuwedijk in Amsterdam! In het begin dat ik deze cleanser gebruikte dacht ik van huh deze geur vind ik niet lekker ruiken. Ik dacht eerst van is deze cleanser over de datum? Toen ging ik het vragen aan een medewerker waarom de cleanser zo raar ruikt. Ze beantwoorde mijn vraag van, ja het komt omdat er zink in zit en zink ruikt niet lekker. Ik zo van ah oke fijn om te weten. Ik vind dit een fijne cleanser vooral voor mensen met een acne huid (ik zelf dus). Mijn huid voelt veel schoner door deze cleanser en het helpt enorm bij mijn rood heden. Mijn gezicht is veel minder rood door deze cleanser. Soms heb ik echt van ik lijk wel een tomaat. Maar ik zie een verschil bij deze cleanser!!! Ik ben er zeer tevreden mee. Dat ik deze ochtend nog 1 tube heb aangeschaft! <3 Deze cleanser is echt een aanrader voor mensen met een acne huid!!!!!
Lees meer
R VERBEEK
05/15-16:28 (bewerkt)
Yes, een paar weken geleden heb ik van ICIPARISXL het Serum der Serums de Advanced Night Repair toegestuurd gekregen om te testen ((de uitgebreide test komt later)) . Maar toen de actie van de Estée Lauder Revatilizing Supreme + Anti Aging-crème met 40% korting voorbij kwam heb ik die vorige week aangeschaft want samen met de ANRepair is dat natuurlijk een perfecte combinatie.💚
Lees meer
Mmecologne 🌴
05/14-14:05
Voor de dames die zich afvroegen of de Aqua lijn van Ici nog terug zou komen, jawel, it's here. De lijn is zeer verbeterd en qua look & feel ook moderner geworden. https://www.iciparisxl.nl/nl/search?q=ici+aqua%3Arelevance%3AautosuggestionCategory%3A02&text=ici+aqua
Lees meer
Teddy Kasteel
05/12-02:41
Heyy lieve beauty community! 💟 Ik mocht deze prachtige crème uitproberen en na een tijdje te hebben gebruikt kan ik wel zeggen dat ik fan ben! Ik ben sowieso erg verrast door Estée Lauder, de mascara Sumptuous Rebel was ook echt bizar goed.. Maar terug naar de crème haha 😊. Hij is super fijn voor mijn droge en toch wel erg gevoelige huid. Hij voedt enorm zonder een vette laag achter te laten, trekt ook snel in. En ik heb er een zachtere gezond uitziende huid door en dit is echt door de crème zo verbeterd. Ik ben hem uiteindelijk gaan combineren met mijn La Roche Posay Toleriane serum en dat is echt een winnende combinatie! Al met al dus echt een heerlijke creme die de huid verzorgd en beschermt. Zuinig in gebruik en trekt snel in. Dus ik geef hem zeker ⭐⭐⭐⭐⭐ 5 sterren haha 🌸. Super leuk en dankbaar dat ik deze prachtige producten mag uitproberen!💟 Ik hoop ooit nog een mooi parfum te mogen reviewen 😊 Hebben jullie nog dingen die jullie heel graag zouden willen proberen? 💄
Lees meer
Mala
05/11-15:01
Beste oogcreme voor beginnende lijntjes? Ik heb er ondertussen zoveel uitgeprobeerd, maar nog niet de goede tegengekomen 😍
Lees meer
Anisa
05/10-12:48
Hi There, ik mocht de Clarins Extra-Firming Jour Wrinkle Control uitproberen. De verpakking zag er heel chique uit. Het potje van de creme is matt orange. De creme voelt ook heel soft aan. Daarin tegen is het dik genoeg om je droge huid mee te voeden. Normaal gesproken heb ik een gemengde huid. Een vettige t-zone, maar droge wangen. Ik heb vaker gelezen dat een vettige huid juist veroorzaakt kan worden door een hele droge huid. Hierdoor gaat je huid overtollig talg produceren. Ik merk dat sinds ik deze creme van Clarins gebruik, mijn t-zone veel minder vettig is! Mijn make-up blijft er ook mooi van zitten. Deze creme is nu officieel onderdeel geworden van mijn morning skincare routine. 😍
Lees meer
Robin den Boer
05/07-20:45 (bewerkt)
Hey allemaal, ik ben op zoek voor mijn moeder naar een goede anti-aging gezicht verzorgingsproducten.
Lees meer