IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Marie-Louise
04/06-18:23 (bewerkt)
Hi. Ik mocht de lancome Renergie Multi-lift testen. De verpakking is een mooie paarse pot met een spateltje. Lancome belooft een stevigere huid -langdurige hydratatie en anti rimpel aanpak. Ik ben de creme gaan testen. De creme is romig en vol en smelt op de huid. Hij trekt er ook heel goed in. Als ik normaal een romige creme heb blijft hij op de huid liggen en dat is bij deze niet. De huid blijft de hele dag zacht aanvoelen en de huid word goed gehydrateerd. Mijn huid is gladder en ziet er stralend uit. Hij verzacht mijn rimpels. Dus lancome renergie multi-lift ultra doet echt wat het beloofd. Ik raad deze creme zeker aan en krijgt van mijn ⭐⭐⭐⭐⭐
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
04/06-11:59 (bewerkt)
Lieve allemaal, Een paar weken geleden hebben we jullie gevraagd hoe jullie je huid beschermen, met SPF en wanneer, tegen de zon 💛 Naar aanleiding van jullie berichtjes en vragen hebben jullie ons geïnspireerd om hier meer over te vertellen, en dit willen we graag weer doen in de vorm van een online masterclass helemaal in het teken van de zon en de juiste bescherming voor je huid 😍 Bovendien houden wij na afloop een leuke quiz, en maak je kans op een heel mooi winpakket vol met zonproducten ❤️ Hopelijk zien we jullie daar! Liefs, Het Community team
Lees meer
Umithan Yildirim
03/06-13:32
Hallo skincare lovers!! Ik ben dus gisteren naar een dermatoloog geweest voor mijn acne. Ik mocht dus gisteren beginnen met roacuttane! Alleen ik begreep dat mijn gezicht er erg droog van gaat worden. Wat is een fijne en wat vollere moisturaizer? #Helpmeout!
Lees meer
Fianca Blaauw
02/06-06:15
Hii! Ik mocht de L’ancome multi lift ultra uitproberen, en wát een aanrader! Hij zou moeten helpen tegen fijne lijntjes/rimpels, de huid verstevigen en dat is heel toevallig ook waar ik zelf al naar op zoek was. Ik kan in elk geval vertellen dat het voor mij inderdaad zeker heeft geholpen! Na het aanbrengen voel je eigenlijk al meteen een soort versteviging van de huid, en na een paar dagen voelde ik het verschil ook s ‘ochtends voordat ik hem nog op had gedaan. Wat ik erg fijn vind is dat er een spf in zit. Ik had altijd een losse spf en een moisturizer, en door deze creme kan ik dus 1 stap missen omdat hij het allebei doet. De creme is erg vol. Meestal als ik een hele volle creme gebruik gaat dit op mijn huid ‘rullen’. Zelfs een lichte moisturizer heeft dit effect vaak bij mij. Maar bij dit product heb ik daar dus totaal geen last van gehad. Ik ga dus voortaan deze halen! Ik ben fan en raad hem jullie echt aan!
Lees meer
Daisy
26/05-06:02 (bewerkt)
Hoi beauty’s 🥰 Mijn review duurde wat langer maar ik wilde deze crème eerst goed testen voordat ik mijn mening met jullie ging delen ☺️ Ik mocht de Renergie multi lift ultra testen 🥰 Zoals jullie van mij weten heb ik altijd de moisture surge , is het niet de normale dan heb ik wel de intense versie 😛 Toch merkte ik vaak dat ik dan net te weinig voeding had voor mijn huid dus ik was al wat langer opzoek naar een andere crème dus toen ik deze binnen kreeg was voor mij de kans om iets nieuws te proberen. Wat beloofd het ? * de rimpels worden gladder * de huid is steviger * de teint is egaler Ik kan zeggen dat ik heel blij ben met deze heerlijke dagcreme !! En hij doet wat hij beloofd. Hij is lekker dik en vol van crème en dus ook erg voedend voor je huid . + er zit een SPF in wat ik heel belangrijk vind . Ook heb ook best wat fijne lijntjes in mijn gezicht en ook hier werk het heel goed voor !! Dus mocht een opzoek zijn naar een goede voedende crème met een spf , die ook de fijne Lijntjes behandeld dan kan ik je deze echt adviseren. Van mij krijgt de crème een dikke 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Lees meer
Pin
25/05-08:33
Estee lauder Advanced night repair. Deze serum gebruik ik vaak in mijn dagelijkse routine. Heb altijd wel een potje liggen en toen ik van ICI Paris XL dit mocht testen vond ik het zeker leuk! Wat doet dit serum (nieuwe formule): - olievrije serum (geschikt voor iedere huidtype) - Vermindert het aanzien van lijntjes en rimpels - De huid hydrateert - Verkleining van de poriën Mijn ervaring: Zoals ik al zei heb ik altijd een potje hiervan liggen. Dit gebruik ik vaker in mijn dag routine omdat ik in de avond meestal retinal gebruik. Het is zeker een prachtig product die mijn huid hydrateert en de poriën verkleint. Heb zelf namelijk best grove poriën. Ik vind dit ook geschikt voor iedere leeftijd. Ik kwam toevallig ook dit hack tegen online wat ik best interessant vind. Misschien dat jullie er wat aan hebben. Ik gebruik dit sowieso over heel me gezicht inclusief onder mijn ogen. # Hack 1: Breng het serum aan onder je zonnecrème om je huid te beschermen; zo kan ze zich herstellen én heb je langer plezier van je tintje van de zon. # Hack 2: Een tot twee druppeltjes onder je foundation mengen, zorgt ervoor dat die langer houdt. Het geeft je huid een mooie glow en extra hydratatie. # Hack 3: Je kan Advanced Night Repair ook als nagelriemolie gebruiken. Een druppeltje van het serum in je nagelriemen masseren maakt ze soepel en zacht. # Hack 4: Vermoeide ogen? Meng een druppeltje van het serum met je concealer voor een heldere blik. Je hydrateert meteen je oogcontour. # Hack 5: Dep een beetje van het serum met je vingertop op je jukbeenderen, je slapen, je bovenlip, je kin en je neusbrug, over je make-up heen. Zo geef je je gezicht een frisse glow, subtiel en naturel. # Hack 6: Met dit serum als hydraterende basis onder je lippenstift heb je nooit meer droge lippen. # Hack 7: Wilde wenkbrauwen kan je temmen als je het serum aanbrengt op een wenkbrauwborsteltje en je wenkbrauwen vervolgens in vorm kamt. Ik geef dit product ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ en raad dit ook iedereen aan!
Lees meer
Iris
23/05-11:37
Ik ben op zoek naar een nieuw serum met Vitamine C. Wat is jullie ervaring?? Ik heb er nu 1 van kora cosmetics.
Lees meer
Umithan Yildirim
22/05-19:55
GOEDENAVOND ALLEN!! Ik wil graag een review delen over de Nova expert cleanser met zink! Ik heb deze cleanser aangeschaft omdat ik een cleanser nodig had. Deze had ik op advies gekocht bij de ICI PARIS XL op de Nieuwedijk in Amsterdam! In het begin dat ik deze cleanser gebruikte dacht ik van huh deze geur vind ik niet lekker ruiken. Ik dacht eerst van is deze cleanser over de datum? Toen ging ik het vragen aan een medewerker waarom de cleanser zo raar ruikt. Ze beantwoorde mijn vraag van, ja het komt omdat er zink in zit en zink ruikt niet lekker. Ik zo van ah oke fijn om te weten. Ik vind dit een fijne cleanser vooral voor mensen met een acne huid (ik zelf dus). Mijn huid voelt veel schoner door deze cleanser en het helpt enorm bij mijn rood heden. Mijn gezicht is veel minder rood door deze cleanser. Soms heb ik echt van ik lijk wel een tomaat. Maar ik zie een verschil bij deze cleanser!!! Ik ben er zeer tevreden mee. Dat ik deze ochtend nog 1 tube heb aangeschaft! <3 Deze cleanser is echt een aanrader voor mensen met een acne huid!!!!!
Lees meer