IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Berivan⭐️
21/07-23:27
Tip voor mensen die vaak last hebben van ruwe, schrale lippen. Dit is echt een topper! Goed afgeprijsd nu & je kan echt mega lang doen met zo’n tube. Als lippenbalsemverslaafde kan ik je garanderen dat dit het beste spul is wat ik tot nu toe heb gebruikt voor gebarsten, überdroge lippen! Enige minpunt vond ik altijd de geur, maar heb nu een fragrance free variant 😎 Groetjess 🙋🏽‍♀️
Lees meer
Do.minique
21/07-07:19
Hi leuke lieve beauty community people, Wooyeah, ik mag een product gaan testen! Ik zal SKIN REHAB BALM WITH WHEATGRASS van PHILOSOPHY || NATURE IN A JAR testen binnenkort. Uiteraard zal ik jullie een update geven over dit product! Liefs! X
Lees meer
Petra
20/07-07:59
Hi, hebben jullie al ervaring op gedaan met dit product? Gebruik nu die van Chanel le lift voor de nacht, tevreden hoor, maar de prijs van dit masker is een stuk aantrekkelijker!
Lees meer
Marie-Louise
17/07-18:21
Zeker de moeite waard ici paris. Er zit echt verschil in welke produkten je voor je haar gebruikt. Ik gebruik al 40 jaar kerastase.
Lees meer
Mmecologne 🌴
15/07-14:18
Er is geen categorie voor... maar ik heb vandaag de haarproducten van Sisley getest (met dank aan Lucien van Sisley), ik heb weer een wishlist want mijn haar is sneller droog, minder klitten en de krul laat zich nog beter zien. Wat heb ik gebruikt: 1. Preshampoo, 2. Shampoo 2, 3. Restructuring Conditioner en 4. La Creme 230.
Lees meer
Kirsten
13/07-20:34
Deze staat inmiddels op mijn verlanglijstje! Is er toevallig iemand die deze al in gebruik heeft?
Lees meer
MadameSuuz
10/07-06:16
Huda Beauty - Wishful Detox Enzym scrub Ik was voorheen vrij sceptisch over dit merk - weer een beauty lijn van een influencer - maar na het highlighter palette uitgeprobeerd te hebben dat erg goed bevalt en super mooi is, raakte ik benieuwd naar de rest. Ik kreeg bij het highlighter palette een monster van de Wishful Yo Detox Enzym Scrub dat ik gister avond gebruikt heb bij het reinigen van mijn huid en WOW.. wat een top product is dit! Die zag ik even niet aankomen.. het is een fijne donkere scrub (donker vanwege de houtskool) die je op de droge schone huid aanbrengt en met warm water afspoelt. Je ziet direct de dode huidcellen van je huid af komen en mijn huid was en is nog steeds zijdezacht en voelt super schoon aan. Het schijnt de huid enorm te verbeteren op langere termijn dus ik ben heel benieuwd.. Ik ga dit product aangaffen! ♡ Meer mensen met Huda Beauty skincare ervaring?
Lees meer
Petra
06/07-05:12
Hydrateert Het merk Clay and Glow goed? Ik ben namelijk erg benieuwd geworden naar dit merk, dankzij jullie positieve reacties.
Lees meer