IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Petra
31/07-05:57
PHILOSOPHY RENEWED HOPE IN A JAR RENEWED HOPE IN A JAR MOISTURIZER klinkt veelbelovend, iemand ervaring mee?
Lees meer
Petra
30/07-06:37
En ik heb de Estée Lauder - Revitalizing Supreme Day cream binnen gekregen en ben maar meteen begonnen met testen! Bedankt Ici! Super blij mee! 😍 Review volgt natuurlijk, eerst even de tijd geven wat de cream doet voor mijn huid😆
Lees meer
Sassy
29/07-18:30
Yeaaaaaaah , zo benieuwd naar deze ☀️☀️ Ik werk nu echt 14 dagen achter elkaar zonder vrij te hebben en ben daardoor ook iets minder actief op de community ;) Maar Thanks voor deze ☀️☀️☀️ Review volgt als ik weer tijd heb om mijn benen te scheren 😂😂
Lees meer
Berivan⭐️
28/07-21:51 (bewerkt)
Hi all! Ik zag dit net toevallig voorbij komen op Facebook, en dacht dat het misschien wel handig was om te delen (sharing=caring) 🙃 Voor mijn mede acné ‘slachtoffers’ heb ik nog een vraag: Hebben jullie een wondermiddel ontdekt wat echt helpt? Ik struggle al jaren met een vette, onzuivere huid en heb het idee dat maar 2 producten echt werken: 1. La Roche Posay Effaclar crème en 2. Mario Badescu drying lotion. Ik hoor graag wat jullie uitrusting/wapens zijn in de battle tegen acne 👀
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
27/07-07:51 (bewerkt)
LIEVE COMMUNITY, Wij hebben een preview voor jullie... 👀 Wij zijn heel blij jullie als allereerste te mogen vertellen dat wij sinds vandaag het luxe haarmerk Kérastase in ons assortiment hebben 😍🙌😎❤️ Zoals @Marie-Louise een tijdje geleden al aangaf, is dit een kappersmerk van hoge kwaliteit en een merk die je dan ook zéker moet proberen 👏 Wij zijn blij dat onze haar categorie steeds een beetje groter wordt en zijn heel erg benieuwd te horen wat jullie hiervan vinden 😎🔥 Lieve groetjes, ICI PARIS XL
Lees meer
R VERBEEK
26/07-12:36 (bewerkt)
Na een paar maanden testen met de Estée Lauder Advanced Night Repair Serum in combinatie met Revitalizing Supreme Ben ik echt enthousiast over het resultaat. Fijne lijntjes in mijn gezicht zijn echt een stuk verminderd ,en bovenlip lijntjes bijna verdwenen. Zie foto. Echt een aanrader voor de anti age huidverzorging.
Lees meer
Kirsten
25/07-11:21
Een deel van deze producten komen uit de box die ik heb mogen ontvangen na de masterclass. Ook ben ik naar de winkel geweest om de rest van de producten die op mijn verlanglijstje staan (staat nog meer op 😂) aan te schaffen. Ik heb nog niet alles gebruikt, maar bij vragen... stuur een chat berichtje! 😊
Lees meer
Petra
22/07-08:26
Wat goed dat de geur is verbeterd, ik vind het ook een hele fijne voor echt schrale plekken op mijn huid, maar vond het zo vies ruiken:-) Dank je voor het delen!😄
Lees meer