IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
beautybyash
17/09-06:26 (bewerkt)
Clinique Clarifying Lotion # 2 Ik heb geen onzuivere huid. Wel ben ik voor bepaalde dingen allergisch zoals nikkel en varkensvlees. Ik heb wel altijd mee-eters op mijn neus en kin, die irriteren mij het meest! En de laatste jaren zijn de poriën bij mijn wangen zichtbaarder geworden :( Nou.. terug bij de lotion; Er zit alcohol in! ik ben er zelf niet gevoelig voor. Gelukkig is er wel een mildere versie vh exfoliant in hun assortiment! Het belangrijkste ingrediënt is natuurlijk salicylzuur van de wilgenbast, daarnaast speelt ook de toverhazelaar een belangrijke rol! Toverhazelaar (maravilla lotion bevat dit ook) zorgt voor een glanzende teint (glow!). Qua gebruik is het de bedoeling dat je na het reinigen je gezicht en hals 1 maal met een wattenschijfje gedrenkt in lotion dept. Niet te enthousiast gaan vegen/wrijven want dat kan behoorlijk averechts werken en dan zit je met een geïrriteerde skin! Gewoon 1 keer eroverheen gaan is voldoende. Hierna gebruik je de moisturizer. Ik gebruik de lotion nu circa 1.5 jaar, na mijn zwangerschap had ik last van plekjes en oneffenheden dankzij die lekkere dosis hormonen. Na circa een week zag ik al verschil. Ik gebruik de lotion s'ochtends en s'avonds en telkens voelt mijn huidje als herboren; fris en fruitig. Mijn poriën zijn aanzienlijk minder zichtbaar, ik heb veel minder mee-eters en als ze er zijn komen ze er ook makkelijk uit als in 'floep'. En mijn gezicht straalt al zonder make up en highlighter! Het tintelende gevoel erna geeft me juist het gevoel dat mijn gezicht schoon is, het is zeker niet vervelend of pijnlijk. Als je exfolieert btw, is het van cruciaal belang (lees:matter of life) dat je een spf gebruikt! Je wordt namelijk zeer snel extra crispy en rood. Ik plak stevig vast aan routines, zit in mn aard.. en ik raak al snel in paniek als mijn lotion dreigt op te raken.. vandaar dat ik meestal 1 fles met bodem en 1 nieuwe in bezit heb haha.. Ik heb al meerdere uitgeprobeerd van o.a Paula's choice, The Ordinary en Make up revolution maar deze doet voor mij het meest, en ik heb er echt baat bij. Hij kost wat meer, maar voor mij is het de prijs meer dan waard! Ik doe ongeveer 3 mnd met een fles! Much💝
Lees meer
Iris
15/09-11:53
Ik heb het philosophy Nature in a Jar Bakuchiol serum mogen testen van ICIPARISXL. Wat belooft het product? Een stevige zachte huid. Vermindering van rimpels en fijne lijntjes. Klinische resultaten • de huid is in 3 dagen zichtbaar verbeterd zonder de huid te irriteren • in 1 week had 81% van de vrouwen verminderde rimpels en 79% een gladdere huid • in 2 weken ziet de huid er steviger uit en voelt de huid steviger aan Klinkt veelbelovend maar niet realistisch in mijn ogen omdat een huid minimaal 28 dagen (cyclus van huidvernieuwing na je 30ste is dit zelfs tussen de 50 en 60 dagen) nodig heeft voordat er een resultaat zichtbaar begint te worden. 🍃 Het serum bevat Bakuchiol, dit is een olijvenblad extract en een natuurlijk alternatief voor Retinol. De verpakking is gemaakt van de eco-verantwoordelijke materialen glas en 100% gerecycled karton. Heeft clean & vegan formule met 95.9% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Ik gebruik het product nu een kleine 6 weken. Wat mij in eerste instantie erg opviel was de structuur. Ik ben van een serum gewend dat het gelly of heel vloeibaar is. Dit was meer een crème structuur. Wel merkte ik dat zodra het in contact kwam met mijn huid en ik het uitsmeerde het een heel zacht product werd. Het product voelt goed aan en trekt snel in, daardoor hoef ik niet heel lang te wachten met mijn crème aan te brengen. Wat ik al had verwacht zag ik na 2 weken weinig resultaat. Wel voelde mijn huid erg zacht aan. Nu begin ik wel verandering te zien met name de lichte lijntjes op mijn voorhoofd beginnen minder zichtbaar te worden. Vooral met make-up op valt mij dit goed op. Verder heeft het product een minimale geur, wat ik heel fijn vind. Al met al is dit voor mij een goed gekeurd product ✅, en ik zal het zeker aanraden in mijn omgeving.
Lees meer
Can
15/09-07:14
Hi beauties! Ik ben jaren fan (geweest) van deze dagcreme. Ik merk dat de creme niet meer zo fijn voelt en niet meer doet wat deze vroeger met mijn huid deed. Ik krijg er bultjes van. Hebben jullie dit ook wel eens ervaren met een creme? Wat is jullie favoriete dagcreme? 30+ tegen fijne lijntjes en een voedende aub. Alle tips en suggesties zijn welkom. Liefs ❤
Lees meer
Pin
13/09-18:37 (bewerkt)
Hello all, Ik kwam deze proefje vandaag tegen in me la ( Sisley Global Perfect Pore Minimizer Gezichtsverzorging) en wat ben ik toch onder de indruk van dit product!! Wauwwwww!!! Ik heb het proefje niet goed gelezen. Na de douche dacht ik laat ik even een serum smeren. Na het smeren zag me huid er zo mooi egaal uit. Ik dacht ik pak even het testertje bij. Er stond inderdaad dat het een pore minimizer is. Ik heb last van grove poriën en dit product is echt een must als je daar last van hebt! Het egaliseert, matteert en de poriën zijn gone! Wat ik over het product heb gelezen is dat als je dit regelmatig gebruikt je huid ook verbeterd. Het is natuurlijk ook Sisley! Prachtig merk met veel mooie/ goede producten.😍😍😍
Lees meer
Henriette ten Broek
27/08-12:05
Wat voor soort blush kan ik het best gebruiken heb vaak een wit gezicht ?
Lees meer
Henriette ten Broek
22/08-09:50
Gebruiken jullie altijd de zelfde dagcreme ?
Lees meer
R VERBEEK
20/08-21:27
Hallo Beauty’s, ik wilde dit even met jullie delen, hebben jullie deze week in Boulevard het item gezien met Leco van Zadelhoff over huidverzorging. Daar kwam een item over de hals verzorging (Wat vaak een vergeten gebied is). Rimpels en een zg kalkoennekje. Vooral als je wat ouder wordt .Wat daaraan te doen, ,! Ik ben nu al een maand de ABEILLE ROYALE RENEW &REPAIR SERUM aan het testen. Breng het s’ochtends en s’avonds ook aan op mijn hals ,en nek. En…het helpt, echt ,,een gladde rimpelloze huid gekregen. Kon het bijna niet geloven. Dus doe er je voordeel mee.
Lees meer
Petra
19/08-14:38
Is iemand van jullie bekend met het gebruik van Retinol? Ik heb gelezen dat retinol in olie het meest werkzaam is. Hoe is het effect? Kan wel alle reviews gaan lezen, maar die zijn vaak gesponsord, dus liever eerlijke meningen, zoals die van jullie!😋
Lees meer