IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Pin
14/10-07:58
Hi Ici, ik hoor waanzinnige dingen over dit oog product. Krijgen jullie dit binnen?
Lees meer
MadameSuuz
07/10-14:45
Deze topper is weer in de mega aanbieding!! 😍
Lees meer
R VERBEEK
04/10-09:28
Een goede oogcrème verricht wonderen. Deze ,van Estée Lauder doet dat! De huid rondom de ogen is veel dunner dan op andere plekken en daarom ook kwetsbaarder. Een beetje extra liefde verdient 't dus zeker. Vooral nu we veel binnen zitten, bij droge verwarmingen. En eh, bijkomend voordeel van een goede oogcrème: je ziet er 's ochtends gelijk wakkerder uit, en het helpt bij het verminderen van wallen en donkere kringen. Een gouden tip cadeau: dep de crème voorzichtig rondom de ogen.
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
24/09-13:38
YAY! Ook voor de skincare lovers onder ons hebben wij weer een toffe masterclass gepland 🖥️ Samen met een beauty expert van Estée Lauder Companies vertellen wij over de ideale skincare routine voor het herfstseizoen ✨ Want bij een nieuw seizoen hoort een veranderende huidbehoefte en dus een aangepaste verzorgingsroutine 👇 Leer alles over de 6 essentiële stappen voor een succesvolle skincare routine en stel al jouw vragen 🙌 Wie zien wij op 19 oktober? De inschrijving is geopend ❤️
Lees meer
beautybyash
24/09-06:13 (bewerkt)
Nuxe hydraterende lippenbalsem met honing en zonnebloem🌻 Hij verzacht mijn droge lippen en droge hoekjes, vooral na een matte lipstick! Die zijn veelal nogal een aanslag op mn lippen… Het formaat is uiteraard super handy, ik heb er nu 2. eentje in mn nacht-ritueel mandje naast mn bed en 1 in de auto. Ik vind de geur nogal neigen naar citrus in plaats van honing.. Ik moet wel zeggen dat hij niet te vergelijken is met het populaire balm potje van Nuxe!! Die is namelijk veel voller, dikker en blijft veel langer zitten op de lippen🙂! Maar on the go is zon sticky toch ideaal! De belangrijkste werkzame bestanddelen zijn van natuurlijke oorsprong: honing, kostbare plantaardige oliën (rijstzemelen, macadamia, zoete amandel, argan), extract van gerst, karitéboter, vitamine E, derivaat van zonnebloemolie Musthave material!
Lees meer
beautybyash
23/09-16:39 (bewerkt)
Clay and Glow Moisturizer Jup..De Clay and Glow Moisturizer.. het was liefde op het 1e gezicht, je raakte me aan.. mn huid werd vrolijk en verliefd, en mn liefde groeit met me dag! Bijna een mooie roman schrijf ik nu❤️.. afijn!! Met het oog op een gezonde aarde voor de toekomstige generatie (en natuurlijk ook nog die van nu) hecht ik steeds meer waarde aan MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) en duurzaamheid🦋 Dit gevoel is steviger geworden nu ik moeder ben van een wondertje der natuur👨‍👩‍👦 Waarom ik deze moisturizer zo adoreer? -Vervaardigd in eigen land, product van eigen bodem. Een beetje patriottisme mag wel😎 -Duurzame verpakking, geen plastic etc maar mooi mat glas! Nog her te gebruiken ook! Evenals het C&G masker potje! Daar heb ik nu een mini cowboy cactus in. Ik kan me dood ergeren aan onnodig gebruik van bv plastic om groentes om ze mooi te houden, of die zakjes op de markt🧐! -Mooie natuurlijke ingrediënten en geen poespas! -Een heerlijk lief team achter het product, die je nog eens de beste service ooit bieden en ook nog gewoon mens zijn gebleven🥰! Er is dus geen commerciële afstand.. Mijn review!!! Clay and Glow moisturizer ❤️❤️I'm in lalalalove😍💗wat een heerlijk spul! Ik ben een sucka voor een goede moisturizer /crème en deze kwam dus als geroepen 🙌 hij zit zoals valt te verwachten vol met natural stuff! -kokosolie (antibacterieel, voedend met een kleine spf) -Shea butter mijn favoriet all time -avocado olie -olive oil -hyaluronic acid!!! Vooral het laatste komt als geroepen 😁 ik heb een drogere huid gekregen door de jaren heen, en jeetjemineetje deze moisturizer is een topper🤩! Hij geeft me zo'n mooie Glow, voelt rijk op de huid maar niet zwaar/vet!! Door de ingrediënten was ik hier een klein beetje huiverig voor.. Maar niets is minder waar😍 En de verpakking/ vormgeving.. Het glas is van dat zachte glas haha! Hartstikke mooi, minimalistisch en elegant!! clay and glow keep up the good work❤️💪this one is a keeper!
Lees meer
beautybyash
17/09-08:37
Collistar Tanning drops Ik ben tijdens de hete dagen aardig bruin geworden, en dat beviel mij zeer goed! Nu raak ik dat mooie kleurtje ook aardig snel kwijt, minder leuk! Dus na een poos wikken en wegen heb ik besloten voor de Collistar Magic Drops te gaan.. Ik twijfelde omdat ik zeer snel irritaties krijg en/of een allergische reactie.. Ben o.a allergisch voor zonnebloemolie en soya-olie. Ik heb 3 druppeltjes gemengd met de BEFAAMDE clay and glow moisturizer en verdeeld over snoet en hals, ging best smooth. En tja.. dat is nu 30 minuten geleden ik verwacht natuurlijk niet direct een tahiti kleur haha maarre ik zie wel wat beginnen! Good news: geen jeuk, geen irritatie tot dusver! Ik draafde in het verleden wel eens door met zonnebanken dus laat het toezicht houden hierop even aan vriendlief over.. we willen geen oranje marbella worden! 1 klein dingetje..nja een paar eigenlijk.. ik heb het eerder gelezen, maar ik breek een beetje uit?? Ik heb nu 3 kleine onderhuidse bobbeltjes/puistjes. Ik ben ook ongesteld dus dat kan het ook zijn hoor. Maar er kwam wat wit talg/zooi uit dus ik denk eerder dat het ook wat met de drops te maken heeft. Ik kijk het nog een paar daagjes aan, als het verergert of de puistjes blijven komen dan moet ik helaas kappen met het tanning-proces.. Snik Snik. Ik was zo te spreken over deze snelle bruiner! Helaas is het voor mij wel een feitje dat ik er van uitbreek.. 5 puistjes rijker bij mm kin in korte tijd😩 en dat ben ik niet gewend. Ik was hiervoor op mn hoede, ik las vaak zat dat meerdere te kampen hadden met dit probleem.. Maargoed ik wilde bruin blijven haha, en misschien zou ik zelfs 1 of 2 puistjes voor lief nemen.. Maarre dit gaat iets te ver, het zijn harde zichtbare pukkels. De DHA laat natuurlijke je dode huidcellen bruiner kleuren maar dit is een vervelend side-effectje voor mij. Heel jammer.. Dan maar bleekjes zijn🤣 dus voor mij door mn stomme allergieën een misser.. Ik was zooo mooi egaal bruin dat zeker! Dus ben je niet overgevoelig, dan get it!
Lees meer
beautybyash
17/09-06:40 (bewerkt)
Deze Sheet is speciaal vervaardigd voor huidjes die met de 1e ongemakkelijke tekenen van ouderdom😱en pigmentatie te kampen hebben! Het masker zou de huid verstevigen en elasticiteit stevigheid verschaffen! Ik ben meer dan benieuwd! Ook bevat het masker Vit B, C en antioxidanten: maar tomaten zitten sowieso boordevol vitamines & antioxidanten🙂 ‼️Het masker heeft 2 beschermlagen, wat ik zeer prettig vind. Normaliter ben ik echt geen fan van sheet masks🧐 Het product wat overblijft in de verpakking moet je maar eruit vissen en dan zien te verdelen over dat vel wat al op je snoet zit, nehh niets voor mij. ‼️Je haalt de 1e laag vd sheet af, deze plak je op je snoet. Beetje plakken en meten, en wanneer hij als gegoten zit trek je de 2e laag eraf (dat moet eigenlijk niet, maar vind ik beter). Ik zeg: IDEAAL!👍🏻Maar helaas blijft er toch nog product achter in de beschermlaagjes, maar no problem😅 dit pers je eruit en smeer je over de sheet! Maar zoals ik dus al had verwacht, ook hier blijft een dotje ‘serum’ achter in de verpakking.. Nu even 10-20 min plat met de benen hoog.. ik pak trouwens altijd de volle 20 minuutjes behalve als een masker mij gaat irriteren🤔 Dit is bij dit masker dus niet het geval! Hij ruikt lekker fris, niet naar tomatenketchup 🤤zoals ik vermoedde.. 🍅(mijn) Conclusie🍅 -Een fris en verkoelend gevoeld wanneer het masker op zit! Ik was ook nooit mn gezicht na een dergelijk masker, vooral niet als het een fijn serum/goedje betreft! ❤️wanneer je hem goed heb aangebracht (volgens de contouren van je gezicht) zit hij als gegoten! Geen uitstekende randjes ed. ❤️Ik krijg geen jeuk, irritatie.. dus ik kan het masker eigenlijk zolang uitzitten als ik wens! ❤️Na afloop voelt mn gezicht fris, gehydrateerd en merk ik een mooie glow op! Dus het masker is een weldaad voor je gezicht! ❤️Het is een prima maskertje om even te relaxen en jezelf een me-momentje te gunnen! Hij blijft ook koel op de huid wat ik heerlijk vind, zelf met deze tempraturen! ❤️Van alle sheet maskers (die mij veelal hebben teleurgesteld) vind ik deze wel het fijnst. Hij is namelijk goed aan te passen aan je gezichtsvorm. Het serum dat overblijft gooi je gewoon weer op je snoet, niks meer niks minder.
Lees meer