IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Pin
11/21-13:03
Heb net voor het eerst de wel gehypte product gebruikt en had eerlijk gezegd wel meer verwacht. Als je naar de tiktok video's kijkt zie je enorme transformaties. Bij mij is dat niet het geval. Of ik moet echt hangende oogleden hebben denk ik. Waar ik last van heb zijn diepe geultjes en ik dacht dat dat wel straks getrokken zou worden. Ik zie niet echt verschil maar voel wel dat me huid trekt. Heb het ook op me frons geprobeerd want daar heb ik รฉรฉn lichte lijntje en die is minder diep geworden dan normaal. Mijn ervaring met dit product is niet denderend en ik vind dat het te gehyped is. Misschien moet ik dit eens testen bij mijn moeder.
Lees meer
Jeanine
11/16-20:41 (bewerkt)
Met de Franse slag.๐Ÿ˜‰
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
11/04-11:12 (bewerkt)
Hi allen! Heeft er iemand ervaring met tretinoรฏnecrรจme oftewel vitamine A-zuur? Ik heb het voorgeschreven gekregen van mijn huisarts en ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben :)
Lees meer
R.vanleeuwen
11/02-17:37
Zo leuk en verassend ! Ik mocht van de beauty community Lancรดme advantage genifique yeux oog crรจme testen . De crรจme trekt super snel in zodat ik snel mijn make up smorgens kan doen . Het is een mooi potje met 15ml . Wat na opening 6maanden houdbaar is . Jammer vind ik dat het niet in een tube zit ivm de hygiรซne . Ik vind het wel verassend hoe goed het cremmetje eigen lijk werkt ! De rimpeltjes rond mijn ogen lijken echt minder en zeker met make-up zit niet alles meer in mijn rimpeltjes maar blijft netjes op zijn plaats . Ik vind het fijn dat er geen parfum in de crรจme zit als dit er wel in zou zitten zou ik waarschijnlijk een pukkel uitbraak krijgen wat nu niet dus niet het geval is ๐Ÿ˜„
Lees meer
Jasmijn
10/23-12:34
Even mijn enthousiasme deken over de Clarifying cleansing foam van Shiseido ๐Ÿค— Ik mocht deze testen, maar vind dit echt een top product! Een beetje hiervan op je hand doen, wat water erbij, en je krijgt een heerlijk zacht schuim met hele kleine korreltjes. Door die korreltjes wordt je huid extra goed gereinigd,. Daarna voelt je huid lekker fris en zacht aan, dus geen trekkerig gevoel.Blij dat ik deze heb ontdekt ๐Ÿ’œ
Lees meer
Tugce Bilgic
10/19-19:52
Hi vroeg mij af of jullie tips hebben voor acne die ik al 10 jaar heb en ben 21 jaar oud en heb alles geprobeerd letterlijk ik ekijf nu dikkebulden vanuit de huid en heb ook poriรซn en ook vette en gevoelige huid
Lees meer
Sassy
10/19-16:41
Nog steeds een van mijn favoriete dagcremeโ€™s , ideaal als primer want deze legt echt een mooi laagje over je huid en draag m nu iedere avond als nachtmasker ( lekker dik aanbrengen) nu het weer kouder word ! Mijn huid heeft een mooie gezonde glow en voelt heerlijk zacht aan !
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
10/15-07:32
Wie heeft ervaring met dit product? Should I buy this or nah ๐Ÿค”
Lees meer