IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Zijn jullie, net als ik, ook fan van "laagjes skincare"? Op d
Jessica
11/06-10:05 (bewerkt)
Zijn jullie, net als ik, ook fan van "laagjes skincare"? Op dit moment is dit mijn huidige routine als het gaat om reiniging. Ik start met: L'Huile: een super zachte olie textuur die zelfs waterproof make up verwijdert. Daarnaast maakt het de huid vrij van onzuiverheden en vervuilende deeltjes. Na gebruik voelt mijn huid super zacht en het product ruikt heerlijk. Daarna ga ik over op L'eau Micellaire om evt de restjes make up en vuildeeltjes te verwijderen. En ook voor een fris effect. Het verwijdert zelfs uv bescherming Deze stap gebruik ik niet altijd ( vaak wel ) maar daarna gebruik ik: Le Tonic. Een product wat ervoor zorgt dat jouw huid gekalmeerd wordt en heerlijk verfrist. Na gebruik is je huid helemaal klaar voor de volgende stappen van je huid verzorging routine. Dan 1 van mijn favoriete producten van Chanel: Hydra Beauty Micro Liquid Essence, dit geeft de huid direct hydratatie, je huid wordt zachter en voller. Het is voor mij gewoon de perfecte start van mijn huidverzorging. Je hebt er ontzettend weinig van nodig ( volgens Chanel 5 druppels ) waardoor je er heel lang mee doet. Hierna gebruik ik een serum en een dag of nacht crรจme. Heb jij een van deze producten als eens gebruikt en wat is jouw ervaring met Chanel Skincare? Liefs Jessica