IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Via iciparis heb ik de sneakpreview ontvangen van de moisturi
Emma
10/08-07:07
Via iciparis heb ik de sneakpreview ontvangen van de moisturizer van Clay and Glow!! Het nieuwe merk bij ici paris xl is clay and glow, bekend van de roze kleimaskers ๐Ÿฅฐ!!! Ik was zo enthousiast om dit merk te mogen testen, want ik zag al verschillende advertenties op instagram! De verpakking van de roze moisturizer! ๐Ÿ’– De moisturizer zit in een luchtdichte flacon verpakt, het is van glas met een matte uitstraling, super chique!! Het glas kan gerecycled worden! โ™ป๏ธ Ik vind de pompflacon zelf erg handig en hygiรซnisch doordat je niet met je handen in een pot zit komen er geen bacteriรซn bij de moisturizer! De ingrediรซnten!!! De moisturizer is vegan, dierproefvrij en vrij van parabenen ๐Ÿ˜!! In de moisturizer zit helaas wel parfum (de kokosgeur die je sterk ruikt) wel is die hypoallergeen dit betekent dat het minder kans geeft op overgevoeligheid of een allergie! De hoofdingrediรซnten in deze moisturizer zijn: Shea butter: dit product is geweldig in het verzachten van je huid door de vetzuren en de vitamines, ook is shea butter erg bekend in het verminderen van roodheid en zwellingen (dit heb ik gemerkt, zie fotoโ€™s) Avocado olie: deze olie zorgt ervoor dat de huid gehydrateert blijft ook beschermd het tegen schadelijke UV-Stralingen. LET OP: Het is geen spf dus u moet zich altijd insmeren na het gebruik van deze moisturizer! De moisturizer zelf! Zelf gebruik ik de moisturizer als ik opsta en ga slapen, dit is ook aangeraden door clay and glow zelf. De creme is hetzelfde als de flacon! Super mooi roze dus!!! ๐Ÿ’– Ik gebruik de creme voor me nek, me oren en mijn gezicht. Hiervoor heb ik maximaal 3 pompjes nodig!! De creme smeert heerlijk en trekt gelijk in je huid ook de kokosgeur is gelijk aanwezig. Na het aanbrengen voel je gelijk de zachtheid. En WAUW wat een glans komt er op je gezicht te staan!! ๐ŸŒฑ Een klein schema die ik op internet vond van nou echt de voordelen aan deze moisturizer: Hydrateert je huid op 2 diepte niveaus: de opperhuid en de lederhuid! Voedt en verzacht de huid dag en nacht! Beschermt de huid tegen schade door de zon en de antioxidanten vechten tegen vrije radicalen en herstellen tegelijkertijd beschadigde cellen. Vermindert het verouderingsproces van de huid!! En de laatste voordelen zijn: โ€“ Geen PEGโ€™s โ€“ Geen siliconen โ€“ Glutenvrij โ€“ Allergisch vrij parfum โ€“ Geen parabenen โ€“ Dierproefvrij Mijn mening ๐Ÿ˜ Ik vind de moisturizer een echte aanrader! Vooral voor mensen met een droge huid omdat er zo veel hydraterende ingrediรซnten in zitten! Ook met andere huidtypes is deze creme een echte aanrader maar dan zal ik het als een nachtcreme gebruiken omdat je misschien dan net een te erge glow krijgt. Wat een beetje weg heeft van zweet. Natuurlijk kun je na het kopen kijken wat jij het beste vindt! Ik heb vaak last van een droge huid met schilfers super vervelend! Na het aanbrengen voel ik gelijk dat de creme voedt en hydrateert want als ik na een paar uur in de spiegel kijk ziet de glow er fantastisch uit en voelt me huid heerlijk zacht en gehydrateert aan! Ik raad dit product aan omdat ik vind dat deze moisturizer een erg gezonde moisturizer is voor je huid met geen schadelijke ingrediรซnten, de moisturizer ruikt lekker, en doet gelijk zijn werking! Ik raad hem aan voor jong en oud, want de moisturizer helpt tegen jeugdpuistjes tot vermindering van de veroudering! Zelf heb ik de laatste tijd erg veel jeugdpuistjes, ik heb twee fotoโ€™s gemaakt en hier zit ongeveer 4 dagen tussen. De eerste foto is voor het gebruik van de moisturizer en de tweede foto is na ongeveer 3 dagen 2 x daags de moisturizer te gebruiken en je zag dat de roodheid en de beschadiging van de puistjes na een paar dagen gelijk afnam!! ( zie fotoโ€™s) gezicht is wat roder door het verbranden ๐Ÿ˜ณ Ook heb ik het clay masker besteld dus ik ben erg benieuwd!!! Vanaf vandaag zijn alle producten van clay and glow bij ici paris xl verkrijgbaar hoe geweldig is dat!!! Met een dagje shoppen heb je de producten al in huis. Inplaats van alleen maar online ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ De link naar de moisturizer: https://www.iciparisxl.nl/nl/clay-and-glow/hydrating-moisturizer/p/BP_1089071/hydraterende-dag--en-nachtcreme-75ml?channable=e71354.ODcxODY5MjEwMjg2Ng&varSel=1089071&gclid=EAIaIQobChMIqLuU4dqO6wIVTbLVCh0y7Q4TEAQYAiABEgL7mvD_BwE