IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Vandaag toch maar eens een leuke look gemaakt en me haar een
Daisy
27/04-10:11 (bewerkt)
Vandaag toch maar eens een leuke look gemaakt en me haar eens in de Krul gegooid . Heel de week thuis zitten en niks aan jezelf doen gaat ook vervelen . Ik zal hieronder aangeven welke producten ik heb gebruikt. Voor de verzorging the al about eyes van Clinique en de moisture surge serum ook van Clinique . ๐Ÿง–๐Ÿผโ€โ™€๏ธ Voor de make up look heb ik als volgende gebruikt. Foundation : cc cream it cosmetics de kleur medium/light Concealer : mabeline fit me kleur nummer 15 Baking : Laura mercier trans loose powder Bronzing : Hoola benefit Blush: Dior rouge blush 250 bal Highlighter : Becca opal Oogschaduw : Anastasia Beverly Hills soft glam palette Oogpotlood : Boujois contour clubbing waterproof Eye liner : Bobby brown ink liner Mascara : was dit keer 1 van kiko Wenkbrauwen : de good proof van Benefit Lippen : lipliner en lippenstift van kiko weet alleen even het nummer niet . ๐Ÿ’„๐Ÿ’‹ Voor iedereen die vandaag iets leuks gaat doen veel plezier en heb je nu ook een leuke look gemaakt , laat dan ook een leuke foto met omschrijving achter ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ