IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Vandaag een review over de Chanel Hydra Beauty Essence Mist.
Faatje
27/08-12:01
Vandaag een review over de Chanel Hydra Beauty Essence Mist. Ik heb de beauty mist bij de Ici paris gekocht & I love it!๐Ÿ’ž Deze hydraterende en beschermende mist spray ik dagelijks over mijn gezicht en dat zorgt er direct voor dat mijn huid een boost krijgt met een heerlijk hydraterend gevoel. De formule bevat hyaluronzuur, blauwe gember (een antioxidant) en camellia alba (een vochtinbrengende crรจme), evenals vitamine C en E. Dit allen hebben een verkwikkende en hydraterende werking. Daarnaast beschermt het de huid tegen vrije radicalen. De werking heeft mij positief verrast. Het is de meest vochtinbrengende mist die ik ooit heb geprobeerd. Ik kan niet meer zonder๐Ÿคฃ Het is te gebruiken om het gezicht lekker op te frissen, het gezicht voor te bereiden op huidverzorging of om make-up te fixeren. Wel wil ik erbij benoemen dat het niet de dichtheid heeft van de Hydra beauty micro serum, maar als een Essence mist heeft het wel een bevochtigend vermogen en een substantieel gevoel. Het heeft een aangename geur, dat is natuurlijk fijn. Ik vind dat het wat weg heeft van een verfrissende bloemengeur๐ŸŒธ De geur blijf je overigens niet lang ruiken, verdwijnt echter snel. Wat ik erg prettig vind is, dat de frisse textuur direct wordt opgenomen door de huid en is ook nog eens zuinig in gebruik. Ik ben tevreden over het product en ik raad het dan ook aan, het doet goed zโ€™n werking. Een ideale mist die ik zeker weer zal kopen!โค๏ธ Tip: indien je last hebt van acne raad ik het product af, omdat de kans dan groter is dat je huid hier niet goed op reageert.