IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Shiseido Wrinkle smoothing day cream ✨️ Het heeft even op zi
MadameSuuz
10/02-18:07
Shiseido Wrinkle smoothing day cream ✨️ Het heeft even op zich laten wachten maar hier is die dan, mijn review over de anti age crème van Shiseido. Twee maanden geleden ben ik bevallen van mijn prachtige dochter Luna 👶💗en zo'n lief babytje kost zoals sommige misschien wel weten al je tijd en energie. Gelukkig zit je dan met deze dagcrème gebakken want wat een topper is dit. Hij laat zelfs mijn energieloze huid weer stralen en dan heb je bij mij echt punten gescoord. Het is een fijne zijde zachte crème, redelijk vol, die er voor zorgt dat mijn huid de gehele dag gevoed en ook echt zacht aanvoelt. Als je S'avonds na een lange dag neerploft op bed en geen energie meer hebt om je huid schoon te maken en je nachtcrème aan te brengen dan voelt je huid zelfs de volgende dag nog gevoed en heerlijk aan. Deze crème is dus helemaal Mama Proof en krijgt van mij daarom 5 van de 5 sterren! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Oja, voor de liefhebbers zit er een spateltje bij. Mocht je nog vragen hebben over de crème laat het me weten;). Zie hier de link naar de crème: https://www.iciparisxl.nl/shiseido/benefiance/wrinkle-smoothing-day-cream-spf-25/p/BP_1009446