IPXL shop logo
Home
Skincare Center
⭐⭐ Review van Estée Lauder Revitalizing Supreme+⭐⭐.
Petra
18/08-15:13
⭐⭐ Review van Estée Lauder Revitalizing Supreme+⭐⭐. Een tijdje geleden mocht ik deze testen van Ici. Zelf wordt de creme omschreven als een Global Anti-Aging Cell Power Creme. De textuur is vol en romig, stevig te noemen. Trekt niet heel snel in je huid, daarom smeerde ik ‘s avonds -na mijn serum- het er ook dikker op dan ‘s morgens. Je huid voelt zijdezacht aan en lekker gehydrateerd. Het meest opvallende voor mij was nog dat de creme niet rolde van mijn huid. Dat heb ik met andere wel, ook nadat ik mijn serum geruime tijd in heb laten werken (en regelmatig exfolieer) Ik heb het er met een spateltje uitgehaald, omdat ik bang was dat er te veel bacteriën in de pot zouden komen. Al met al ben ik heel tevreden. Mijn huid voelt goed aan en de fijne lijntjes zijn verminderd. De wat diepere rimpels zitten er nog, maar meestal zie je het echte resultaat pas na een paar maanden heb ik begrepen. Omdat het zo’n fijn product is, krijgt hij van mij 5 sterren en ik kan hem zeker ook aanbevelen. Foto bijvoegen lukt op dit moment niet, probeer het hierna nog eens!