IPXL shop logo
Home
Skincare Center
REVIEUW TIJD ๐Ÿ’— Ik heb de Moisture Surge Intense crรจme van Cl
Iris
26/02-11:19
REVIEUW TIJD ๐Ÿ’— Ik heb de Moisture Surge Intense crรจme van Clinique nu 1,5 maand uitgebreid kunnen testen. Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn mening over dit product. Eerste indruk: De crรจme is bijna geurloos, heeft een romige structuur. Je hebt erg weinig van de crรจme nodig (ik gebruik ongeveer de maat van een sojaboon om mijn gezicht mee in te smeren). Het smeert erg fijn uit en laat een heel dun laagje achter op mijn huid, voelt goed aan en plakt niet. Rest van de weken: ik vind het een fijn product. Voor de zomer zou ik hem te vol vinden, maar voor deze tijd van het jaar is het ideaal. Ik heb in de winter erg last van droge plekjes van de schrale wind en de kachel die de huid ook nog eens erg uitdroogt. Mijn huid was ook erg onrustig hierdoor. In de afgelopen weken heb ik gemerkt dat de droge geรฏrriteerde plekken steeds minder werden en uiteindelijk verdwenen. Ook is mijn huid erg rustig geworden! Tijdens de week dat Nederland winterwonderland werd heb ik het ook opgedaan voor ik ging wandelen en mijn huid voelde na de wandeling nog heerlijk aan! Geen trekkend gevoel wat ik normaal wel heb als het erg koud is buiten. Wat vind ik er nou echt van?: 72hour creme? Zeker niet, wel voelt mijn huid de volgende ochtend heerlijk verzorgd aan. Mijn huid begon weer te stralen en kreeg zijn 'gezonde' look terug. Ik gebruik het nu elke avond na het reinigen van mijn huid. Ik raad het zeker aan bij mensen die zichzelf herkennen bij deze 'huidproblemen'. En wie houdt er nou niet van een roze verpakking ๐Ÿ’—