IPXL shop logo
Home
Skincare Center
๐Ÿคฉ Mijn eerste review ๐ŸŒธ Shiseido Essential Energy Moistur
Claudia
04/19-06:22 (bewerkt)
๐Ÿคฉ Mijn eerste review ๐ŸŒธ Shiseido Essential Energy Moisturizing Gel Cream ๐Ÿ“ฆ Verpakking: de crรจme komt in een mooi vormgegeven potje inclusief spateltje wat ik altijd erg prettig vind. De crรจme ruikt naar heel fris naar een mooie bos bloemen. ๐Ÿ“ De belofte van Shiseido: โ€œDeze dauwzachte, frisse gelcrรจme wordt snel opgenomen en zorgt voor een comfortabele, hydraterende sensatie. Bevat de ReNeura TechnologyTM*, om de huid optimaal te laten reageren op haar huidverzorging. Zichtbare en zelfs subtiele tekenen van veroudering worden tegengegaan. Je huid is helder, glad en volledig gehydrateerd en helemaal opgeladen.โ€ Dat kan ik alleen maar beamen, de crรจme is dun en licht van textuur, voelt heerlijk fris en wordt goed opgenomen door mijn huid. โณEffect: Mijn huid voelt babyzacht en gehydrateerd, mijn eerst wat vettige t-zone is nu minder vettig en fijne lijntjes lijken echt minder! ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Aanrader? JA! Hoewel ik zelf eerder voor een rijkere, dikkere crรจme zou kiezen en ik deze crรจme qua textuur eerder in de zomer zou gebruiken, ben ik aangenaam verrast en blij dat ik de crรจme mocht testen.