IPXL shop logo
Home
Skincare Center
‼️‼️MAY I HAVE YOUR ATTENTION??‼️‼️ Graag wil ik jullie aanda
Can
01/02-19:32 (bewerkt)
‼️‼️MAY I HAVE YOUR ATTENTION??‼️‼️ Graag wil ik jullie aandacht voor het volgende product: 🌸WISHFUL - HONEY BALM🌸  *van de verzorgingslijn van Huda Beauty 📦 Eerste indruk: Het potje heeft een pasteltint in de kleur lavendel. Wanneer ik het potje open, komt mij een zachte lavendelgeur tegemoet. Erg aangenaam, rustgevend en zacht. Zeker niet te sterk! 📝 Wat belooft deze creme? Hij zit barstensvol vochtinbrengende honing en werd verrijkt met een extract van kurkumawortel om hyperpigmentatie en onregelmatigheden in de huid te verminderen. De niacinamide verheldert dan weer de teint en haalt poriën zichtbaar aan. De kalmerende geur van lavendel ontspant en maakt het verzorgingsritueel extra aangenaam. ⏳Effect: Bij eerste keer gebruik, merk ik al gauw dat ik een glow krijg direct na het smeren van deze crème. De crème voelt aangenaam op de huid. Zeker niet té dik of plakkerig. Voor mij persoonlijk heeft dit de perfecte structuur. Om het resultaat op langer termijn te zien heb ik de creme een week aaneengesloten gebruikt. ⌛Wat voor effect heeft het na 1 week? Ik heb (helaas) last van hyperpigmentatie. Deze creme heeft ervoor gezorgd dat mijn huidskleur egaler is geworden. Ik ben onder de indruk! Hiernaast zijn mijn poriën zichtbaar kleiner cq minder geworden. Al met al ben ik dik tevreden! Ik blijf doorsmeren tot het potje leeg is. Eens zien of ik dan nog zonder kan. 🤷🏼‍♀️ Raad ik deze crème aan? DEFINITELY YES! 🔥 Deze crème is zeker aan te bevelen. Twijfel je nog steeds?! Spoil yourself! 🎁