IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Laatst had ik enthousiast een foto geplaatst vanuit de winkel
Melanie
31/03-12:26 (bewerkt)
Laatst had ik enthousiast een foto geplaatst vanuit de winkel van de nieuwe IPXL Nature lijn. Inmiddels heb ik zoals beloofd wat producten uitgeprobeerd!ย ๐Ÿ˜ - Cleansing Face Cream Fijne zachte reiniging en makkelijk in gebruik. De waterlelie in het product reinigt en herstelt de huid. De geur is heel fris/mild en mijn huid is echt gekalmeerd. Ondanks dat ik allergisch ben voor 1 van de ingrediรซnten (cocamidopropyl betaine), reageert mijn huid er echt super goed op. Vanaf nu is dit naast de Philosophy Purity Cleanser mijn favoriet!ย  - Moisturizing Face Cream Hydraterende crรจme met Goijibessen. De crรจmeย trekt snel in, voelt niet vet aan en hydrateert de huid goed! De crรจme ruikt heel fruitig. Je hebt weinig product nodig, waardoor de tube lekker lang mee gaat! Wel raad ik aan als je last hebt van een vochtarme huid, om er ook een serum onder te gebruiken.ย  * Heb je een droge huid? Gebruik dan de Nature Comforting Face Balmย  - Softening Hand Cream Deze dagen zijn de handen extra droog i.v.m. het vele handen wassen. Door o.a. abrikozenboter wordt de huid gevoed en verzacht. De crรจmeย plakt niet en het voelt lekker zacht aan met een heerlijke geur! Ook heb ik het idee dat hij de droge plekjes op mijn hand kalmeert.Wanneer ik een wat vettere handcrรจmeย wil gebruik ik de IPXL Time handcrรจme.ย  Verder ben ik enorm benieuwd naar de scrub, cleansing gel en lippenbalsem uit deze lijn! Een mooie aanvulling zouden een serum en een masker zijn!ย ๐Ÿ˜