IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik mocht een product van Philosophy testenโ€ฆ.Feest๐Ÿฅฐ๐ŸŽ‰ Dankwo
Linda
12/20-12:52
Ik mocht een product van Philosophy testenโ€ฆ.Feest๐Ÿฅฐ๐ŸŽ‰ Dankwoord Allereerst dankjewel ICI Paris dat ik het product Skin Rehab Balm van Philosphy voor jullie mocht testen en er mijn mening over mag geven. Super leuk!! Het Merk Philosopy Het merk zei mij eerder niet zo veel. Heel leuk om kennis te maken met een merk die ik altijd over het hoofd heb gezien en die nu mijn interesse heeft gewekt. Ik vind het belangrijk om mij in een merk te verdiepen voordat ik het ga gebruiken. Wat willen zij uitdragen naar de gebruiker en wat is hun filosofie..hahaha dat past mooi bij het merk: Philosophyโ€ฆ Het merk is opgericht door Christina Carlino een onderneemster met ruim 30 jaar ervaring in de beauty en wellnessindustrie. (dat wekt bij mij vertrouwen). Daarbij zijn de producten geformuleerd met wetenschappelijk bewezen bestanddelen en technologieรซn ontwikkeld door dokters en wetenschappers. Philosphy is dat niet alleen, het is ook een heel leuk en grappig en inspirerend merk. Het merk wil klanten inspireren door middel van hun producen maar ook door de leuke quotes en teksten die op de producten staan. Het is een merk met vele productlijnen. Het Product Skin Rehab Balm Ik mocht het product Skin Rehab Balm with wheatgrass testen. De Balm een huid herstellende balsem met tarwegras, broccoli en gemberextract. Dat is echt natuur in een potje (Nature in a jar) De tube is eenvoudig en toch mooi en past bij het merk en het product. Je kunt het product goed doseren en door de tube en is hygiรซnisch in het gebruik. Op de verpakking staat dat de deze balsem al na 1 dag een mooie zachte huid en een gekalmeerde huid geeft, en na een week gebruik zou je huid voller lijken en intensief gehydrateerd en helderder/stralender zijn. Het product gebruik je voor de nacht en je mag de balsem om de dag gebruiken. Het is een oppepper voor de huid. Wie kan dat nu niet gebruiken... maar zeggen dat niet alle crรจmes denk ik dan altijd. Mij in het merk verdiepen en het product testen zal uitwijzen of het brengt wat zij zeggen. De tube bevat 75 ml en kost 37,45 euro. De crรจme/balsem is mooi groen en dat begrijp ik wel als ik aan de ingrediรซnten broccoli en tarwegras denk. Mijn review Ik heb ik heb de balsem vanaf 8 december jl. getest en het is vandaag 20 december. Ik heb een rijpere huid (62 jaar) die zo nu en dan naar vochtarm/droog neigt. Ik ben gewend aan huidolies en crรจmes voor de wat drogere huid. Zeker in de winter heeft mijn huid extra voeding nodig. Ik geloof bijvoorbeeld niet in antirimpels crรจmes maar ik geloof er wel in om je huid goed te voeden. Dit product sprak mij dus direct aan. Het was best spannend om de balsem de eerste keer te gebruiken omdat ik een gevoelige huid heb en ik allergisch ben voor grasโ€ฆโ€ฆ Mijn eerste avond heb ik een dunne laag opgebracht voor het slapen gaan. De zachte en luchtige substantie kan ik beschrijven als een balsem die aanvoelt als een mengeling van crรจme en gel. De huid om de ogen heb ik vrij gelaten. Nu moeten jullie weten dat ik ook liefhebber ben van maskers die ik de hele nacht kan laten zitten en goed voedende nachtcrรจmes die ik rijkelijk op mijn gezicht aanbreng. Deze balsem voelt voor mij ook een soort nachtmasker. Na de eerste keer gebruik voelde mijn huid de volgende dag inderdaad goed gehydrateerd aan, en hoera!!!โ€ฆโ€ฆgeen uitslag of allergische reactie! Inmiddels heb ik de Skin Rehab Balm 6 keer gebruikt. En ik kan nu wel zeggen โ€ฆ..ik ben fan!!!! Mijn huid lijkt echt voller, mooie glans, gladder, kortom goed gehydrateerd en gevoed dus. Wat zij beloven is voor mij dus waar geworden. Bij het wakker worden voel ik de balsem nog een klein beetje op mijn huid. Voor mij is dat niet ongemakkelijk omdat ik gewend ben aan een volle nachtcrรจme of een nachtmasker gebruik (vooral in de herfst winter). Dus mocht je een huid hebben die naar vochtarm en droog neigt dan is deze balsem/masker zeker het proberen waard. Ikzelf zal deze balsem als kuurtje van een paar weken gebruiken en dan de tube weer bewaren tot de volgende kuur. De tube is 18 maanden houdbaar. Conclussie Mijn huid voelt echt heel goed aan na gebruik van de Skin Rehab Balm. Het resultaat stijgt boven mijn verwachting uit! Zelfs nadat ik โ€™s morgens mij gezicht heb gereinigd voelt mijn huid niet trekkerig aan. Echt heel bijzonder voor mijn huid. Van de balsem heb ik weinig nodig valt mij op. De balsem irriteert mijn huid niet en is inderdaad verzachtend. De geur is zacht en natuurlijk. Het testen van deze crรจme heeft mijn blikveld met betrekking tot de huidverzorging verbreed! Phylosopy โ€˜Nature in a jarโ€™ heeft er een fan bijโ€ฆโค๏ธโœจ